כבוד לאשדוד: מינויים יוקרתיים למשה בן זקן

משה בן זקן, אחד האנשים הקרובים לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ולממ"ק ראש העיר עו"ד גבי כנפו, מונה לאחרונה לשני תפקידים בכירים ברמה הארצית – נציג בוועידת הליכוד העולמי ובקונגרס העולמי, ומתאם משרד החוץ במחוז השפלה

משה בן זקן, שהיה לא מכבר נציג הצעירים ברשימת הליכוד בכנסת, ואף היה קרוב להיות אחד מ-120 המחוקקים בכנסת ישראל, זכה לאחרונה לשני מינויים יוקרתיים ברמה הארצית. שר המדע והחלל ויו"ר הליכוד העולמי דני דנון, החליט לשלב את בן זקן בקבוצתו, במהלך בחירת נציגי ועידת הליכוד העולמי וכן לבחירת נציגים בקונגרס העולמי. הקבוצה של דנון רשמה ניצחון סוחף, ובן זקן נבחר לשני התפקידים הבכירים.

בן זקן כבר הספיק להשתתף בדיון ראשון סביב הנושאים הללו, ואמר כי "כחלק מהמאבק על הזהות היהודית במוסדות הלאומיים, השתתפתי בוועידת הליכוד העולמית, בה אנו מכינים את החומרים וההצעות לקראת הקונגרס הציוני העולמי, אשר מתקיים בירושלים באוקטובר הקרוב. אני מקווה שאהיה שליח נאמן של העיר אשדוד בפרט והעם היהודי בכלל".

בן זקן אף צפוי לייצג את הליכוד במספר אירועים שיתקיימו ברחבי העולם, ואף יישא דברים בעצרות גדולות, תוך כדי שידגיש את מגוריו באשדוד, עיר שעלתה לכותרות ברמה העולמית בעקבות ירי טילים בלתי פוסק מכיוון עזה. "חשוב מאוד להדגיש באירועים שכאלה שאנו גאים לגור בעיר אשדוד, ועומדים בצורה איתנה מול כל אתגר, בעיקר בזכות הפעילות הראויה של עיריית אשדוד והעומד בראשה, ד"ר לסרי", אומר בן זקן.

במקביל, בן זקן מונה למתאם משרד החוץ במחוז השפלה. משה יהיה זה שיוביל סיורים של שגרירים וקונסולים בערי השפלה, תוך כדי שיארגן ליווי תיירותי בתיאום עם נציגי הרשות המקומית. מי שמינתה אותי לתפקיד זה היא סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי. "זה מחמיא מאוד שסגנית השר בחרה לי להיות הנציג שלה באזור ערי השפלה, ומדובר בתפקיד עם הרבה מאוד פעילות סביב השעון, ובקשר רציף מול ראשי הערים באזור", אמר בן זקן.

המינויים של בן זקן מחזקים יותר את הקבוצה הבכירה בסניף הליכוד באשדוד, בראשותם של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו עו"ד גבי כנפו, שעומד בראש הסניף המקומי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך