הדור הבא: דניאל גל

דניאל גל (20) נהנית מאוד מהעשייה כמדריכת חוגי זומבה במתנ"סים בעיר. עוד מעט היא מתחילה ללמוד תואר ראשון (תקשורת שיווקית ופרסום) במסלול האקדמי במכללה למנהל בראשון לציון.

דמות מופת או ממי את מקבלת השראה?
"ההורים שלי שנמצאים בכל שלב ושלב בחיי, מנחים אותי ואת אחיי, לעזור לסייע לזולת. בכל ילדותי נכחתי בפעילויות במתנ"סים בעיר במסגרת עבודתה של אימי, ראיתי את מגוון האוכלוסייה מגיעים לחוגים ולפעילויות. מקווה שהקב"ה ייתן לי תמיד לעלות חיוך לכל ילד וילדה שיגיעו אליי לחוג, שאלך לישון בידיעה שעשיתי טוב וגרמתי שמחה. אני תמיד אוהבת לומר את המשפט המוכר: "תלמד מאתמול, תחיה את היום ותקווה למחר…".

עבודה/יצירה שאת גאה בה או שקיבלת תגובה מרגשת.
"אני נהנית מאוד מהעשייה שלי כמדריכת חוגי זומבה, ובכל פעם מחדש מסמנת לי יעדים חדשים. אני גאה מאוד בציבור שמגיע לחוגים, ובכאלה שמעריכים ומחמיאים אחרי שהם נהנים מהשיעור אצלי".

איפה את רואה את עצמך בעוד עשור?
"אני רואה את עצמי ממשיכה בעולם הריקוד, לצד עשייה ענפה בעולם התקשורת והשיווק. אני בתחילת דרכי ובאמת מאמינה שהשמיים הם הגבול".

צילום: פבל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך