אבסורד: פקחים חילקו דוחות , בזמן שהם חנו בעצמם במקום אסור

בזמן שפקחים חילקו דוחות לרכבים שחנו במקומות אסורים לחניה בצמוד לקניון סימול, רכבם של הפקחים חנה גם הוא במקום אסור. העיריה: "אפשר שרכב הפיקוח יחנה באופן חריג כדי לבצע את המוטל עליו ולאכוף כנגד מי שמפר את החוק ופוגע בסדר הציבורי. "

מדיי בוקר מגיעים מאות אנשים לקניון סימול, אם זה לשופינג או בעיקר למשרדים ממשלתים שנמצאים שם כמו משרד הרישוי וביטוח לאומי, אך מספר האנשים הגדול שמגיע לשם נתקל בבעיה כשאין חניה פנויה בסמוך, דבר שגורם לחלק מהנהגים לעבור על החוק ולחנות בחניות אסורות וכך להתסכן בקבלת דו"ח על ידי פקחי העיריה שמגיעים למקום באופן קבוע.

גולש שהיה במקום קלט את הפקחים בזמן שהם נותנים דוחות לרכבים שחנו במקומות אסורים, אך במקביל הם חנו בעצמם במקום אסור לחניה, אותו גולש ששלח לנו את התמונות וביקש לא להזדהות בשמו סיפר ל"אשדוד אונליין": " לא יתכן שפקחי עיריה יעברו על החוק בעצמם ויחנו במקום אסור לחניה, ובו בזמן יחלקו דוחות לרכבים אחרים שחונים במקום אסור, מישהו הולך לתת להם דוח על זה? איפה הדוגמה האישית?"

pak1
הפקחים נותנים דוחות
pak3
רכבם של הפקחים חונה בהמשך – במקום שאסור לחניה

pak2

 

תגובת עיריית אשדוד: "תפקידו של הפיקוח העירוני ועובדי הפיקוח על החניה הוא לשמור על הסדר הציבורי ובתוך כך לאכוף את החוק כנגד מי שעוברים עליו. מתוקף זה אפשר שרכב הפיקוח יחנה באופן חריג כדי לבצע את המוטל עליו ולאכוף כנגד מי שמפר את החוק ופוגע בסדר הציבורי. לשם כך, רכב פיקוח המבצע את עבודתו מזוהה באמצעות אור כתום מהבהב המתריע על כך ונוקט באמצעי הזהירות לצורך מילוי תפקידו. צר לנו ומוזר לנו שדווקא כנגד מי שמגיע לשמור על הסדר הציבורי בוחרים להלין ושלא בצדק, במקום לצאת חוצץ כנגד מי שמפר את החוק והסדר .הציבור מצפה מהרשות לשמור על הסדר הציבורי ועל החוק ומקבל בהבנה רבה גם עמידה במקום אסור בשעה שהוא מבצע את תפקידו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך