עיריית אשדוד במקום ה28 בארץ ביחס לקהילה הגאה

תל אביב וגבעתיים מובילות במדד היחס של העיריות לקהילה הגאה, כשאשדוד נמצאת במקום ה28 מתוך 47. בסוף החודש הקרוב אמור להתקיים מצעד הגאווה בעיר

לקראת מצעד הגאווה שאמור להתקיים בסוף החודש הקרוב באשדוד, פירסמה האגודה למען הלהט"ב דירוג של הרשויות בארץ ביחס לקהילה הלהטב"ית.

מהדירוג עולה כי אשדוד נמצאת במקום ה28 מתוך 47 רשויות שדורגו ביחס שלה לקהילה. מנתוני המדד עולה כי באשדוד פועלת קבוצת ארגון הנוער הגאה איגי במימון מלא של העירייה, קיים עובד סוציאלי אחראי בנושא להט"ב וכי העירייה התאימה טפסים עירוניים למשפחות גאות. בנוסף, העירייה תמכה בהפקת סרט של פעילים מקומיים המתאר את חיי הקהילה בעיר "קודם כל אשדודי" שהקורן בהקרנה חגיגית בחודש הגאווה.

עם זאת, העירייה אינה מאפשרת רישום זוגיות לזוגות להט"ב לצורך קבלת זכויות והטבות ואינה מקיימת הכשרות לצוותי החינוך והרווחה בנושא להט"ב. בנוסף, אין מחזיק תיק הקהילה הגאה בעיר, כמו בערים כגון ת"א וגבעתיים הנמצאות במקומות הראשנים בדירוג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך