מ.ס אשדוד מתכוננת לאירופה

הקבוצה יצאה לחופשה אבל תחזור עוד החודש ותתכונן לקראת ה'קונפרנס ליג האירופאי, שהמשחק הראשון ייערך ב-22.7. מחנה האימונים ייפתח בתחילת יולי בסלובניה. המטרה להאשיר חלק משחקני הסגל, אבל יתכן שחלק יעזבו.
צילומים: טל אקוקה.

ה-22.7 זה תאריך היעד של מועדון ספורט אשדוד. אז היא תערוך את המשחק הראשון בגביע אירופה במסגרת 'הקונפרנס ליג', הגביע השלישי בחשיבותו באירופה. זהות היריבה תיקבע ב-16 ביוני.

בכדי להגיע מוכנה ככל הניתן אשדוד תצטרך לסגור את הסגל כמה שאפשר מהר יותר. אשדוד תצא לכ-3 שבועות של פגרה בלבד ואז תחזור. מחנה האימונים בסלובניה ייערך כנראה ב-5.7 וייערך במקום אחר מאשר הייתה רגילה אשדוד לערוך בו את המחנה.

אשדוד צפויה לקבל עבור ההשתפות במפעל כ-150 אלף יורו והיא תשתתף בו בסיבוב השני. עלייה תביא לה עוד כמה מאות אלפי יורו וזה בהחלט סכום ששווה להשיגו. על המקום השלישי קיבלה אשדוד ממנהלת הליגה 750 אלף שקלים מענק.

לגבי שחקנים יש לקחת בחשבון כי מדבור בחלון העברות ושמועות רבות יעלו. שמו של רועי גורדנה כבר על בבאר שבע ושל שלומי אזולאי בהפועל ת"א. גם דין דוד מחזור על ידי חצי ליגה, ובעיקר הבכירות. גם הבלם ננאד צבטקוביץ' יקבל הצעות, למרות שכרגע הוא פצוע והתקווה שיהיה כשיר לאירופה. העניין הוא שבאשדוד ינסו לסכם עם רוב הסגל הקיים, כשגם אזולאי וגרודנה בתמונה, בוודאי באירופה, ולא ברור אם ישחררו שחקנים, וגם אם כן הרי שיצטרכו להביא על המשבצת שלהם שחקנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך