תמה העונה

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד סיימה את העונה ותישאר עונה נוספת בליגה הלאומית. אשדוד הפסידה 79:81, בהפסד מאכזב ברבע הגמר סל לעפולה, לאחר ששחקן הרכש החדש, טיילר ברון החמיץ 2 נקודות מקו העונשין שיכלו לשלוח את המשחק להארכה.
עוד 2 נקודות לעפולה.
מכבי אשדוד תיאלץ להישאר עונה נוספת בליגה הלאומית אחרי הפסד 2:1 בסדרת רבע הגמר להפועל עפולה. הקבוצה מבירת העמק, שקלעה הערב 9 שלשות ב-45 אחוז, הוכיחה אופי והצליחה לנצח בפעם השנייה בסדרה באשדוד, כשמטווח שלשות ברבע האחרון מעניק לה יתרון דו ספרתי בדיוק ברגע הנכון. העפולאים גם הציגו הגנה טובה במחצית השנייה והצליחו לנטרל את השלשות של מכבי אשדוד. אלא שלקראת הסיום החבורה של עופר רחימי צימקה וטיילר ברון עמד על הקו בפיגור 81:79, 2 שניות לסיום. הרכש החדש של האשדודים החטיא את הראשונה וגם רביב פיטשון פספס את ההזדמנות הנוספת. ניר קפלן חוגג העפלה ראשונה כמאמן ראשי בליגה הלאומית לחצי הגמר. מנגד, במכבי אשדוד מסיימים את העונה עם אכזבה אדירה וגם בעונה הבאה הדולפינים ישחקו בליגה הלאומית.
קרון דשילדס פתח את המשחק בשלשה וג'ימי הול ביכולת נהדרת קבע 14:3 לאורחים לאחר 5 דקות. בכל פעם שהפועל עפולה תקפה את הטבעת היא מצאה נקודות, מנגד נועם לייש (8 נקודות מהספסל ברבע הראשון) ורביב פיטשון התעוררו וקיזזו ל-23:19. הפועל עפולה שוב פתחה טוב את הרבע השני ועם ריצת 8-2 עלתה ל-31:21. גם פסק זמן של עופר רחימי לא עצר את המומנטום של הצפוניים – תומר פורת המשיך ביכולת הנהדרת שלו וקבע יתרון שיא 38:23, 5 דקות למחצית. שלומי הרוש בשתי שלשות הצליח לקזז את הפער ובמחצית הלוח הראה 44:40 להפועל עפולה. טיילר ברון פתח את הרבע השלישי עם 5 נקודות ברצף וקיזז ל-52:51 בלבד לאורחים. דקות ארוכות של בצורת הסתיימו עם שלשה במעבר של שגיב דוד שהשווה ל-54:54. תומר כהן הגיב בשלשה והרבע השלישי נגמר ב-61:54 לעפולאים אחרי ריצת 7-0.
בילי מקשפרד פתח את הרבע האחרון בשלשה וג'ורדן כהן קיזז ל-63:61 בלבד, 7 דקות לסיום. גם הפעם מכבי אשדוד לא הצליחה לבצע מהפך ותומר כהן העניש בשלשה. המקומיים התקשו לייצר נקודות ושתי שלשות ברצף של הפועל עפולה החזירו אותם ליתרון דו ספרתי – 76:64, 3 דקות לסיום. נגמר? ממש לא. מכבי אשדוד הורידה ל-76:72 בלבד, אך תומר כהן קבר שלשה אדירה. מכבי אשדוד שוב לא ויתרה והצליחה להוריד את הפער. הקבוצה המקומית קיבלה 15 שניות להתקפה אחרונה ו-2 שניות לסיום טיילר ברון נשלח אל הקו. ברון פספס את הראשונה, ואת השנייה החטיא בכוונה אבל גם הזריקה של רביב פיטשון לא נכנסה והפועל עפולה חגגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך