אירופה הנה אנחנו באים

זהו נגמר. מ.ס אשדוד סיימה את העונה במקום השלישי עם 1:3 בחוץ על מכבי פ"ת ותשחק באירופה. הבלם צבטקובץ' נפצע נטש ויש חשש לקרע בשריר. אשדוד עוד החמיצה פנדל.
עשו את זה. (צילומים: טל אקוקה).

זהו. זה רשמי, סופי מעשי ומה שרק תרצו להוסיף. מ.ס אשדוד סיימה את העונה במקום השלישי ובאירופה. במשחק האחרון שסיים את הסיפור סופית היא סיימה עם 1:3 על מכבי פ"ת, במושבה. הליגה נגמרה. אירופה הנה אנחנו באים.

המחצית הראשונה לא הייתה מלאה באירועים. מכבי פ"ת מצידה בדקה ה-7 אור אינברום כמעט הגיע למצב מסוכן וננאד צבטוקביץ' בלם אותו ברגע האחרון. עוז בילו (42) סחרר את הגמצד שני את פ"ת ודין דוד מזוית קשה החמיץ. בדקה ה-45 צבטקוביץ' הכשיל את ליאל עבדה על סף הרחבה ובעימות צבטקוביץ' נפצע ונטש, עם חשש לקרע.

בן שמעון ביציע עם ג'קי בן זקן.

אשדוד פתחה מצוין את המחצית השנייה (48) עם הגבהה של זסנו המחליף ונגיחה של דין דוד. ינקו מנע שער בטוח. מכבי פ"ת הגיבה עם החמצה (57) של הינדי ממסירה של אינברום לתוך הרחבה. עברה דקה ואשדוד עלתה על הלוח. עוז בילו מסר מצוין לזסנו שהוציא רוחב, ינקו הדף לא טוב ועידן דהן דחק פנימה 0:1  לאשדוד.

דוד עם שער אירופאי.

מכבי פ"ת לא הסכימה לוותר על אירופה. בדקה ה-70 לילא עבדה החזיר אותה עם שער. דין דוד ניסה להרחיק כדור והכדור הגיע לליאל עבדה שמול משפתי הישווה ל-1:1. פ"ת הייתה צריכה עוד שער לאירופה. אשדוד שוב הגיבה מיד. דין דוד קיבל כדור מעולה מבריהון והוכשל ברחבה. פוקסמן הלך ל-VAR והחליט על פנדל לאשדוד. את הפנדל בעט שלומי אזולאי לידיים של ינקו.

צבטקוביץ ומשפתי קופצים על הכדור

דין דוד גמר את החלום של מכבי פ"ת בשער לפנתאון, שער שמתאים בדיוק לסיים את העונה הזו של אשדוד ולהתחיל את אירופה. בריהון (86) מסר לדין דוד שהתקדם ושלח מ-20 מטרים שער לרשת הגבוהה. 1:2 לאשדוד. אירופה זה באשדוד. נגמר? רגע עוד לא. בריהון כבש את השלישי בדקה ה-90.

מ.ס אשדוד: משפתי, בן זקן (זסנו, 46), גיל כהן, בן הרוש, צבטקוביץ'  (חסון, 45), קמהאני, באגיוקו (ספורי, 46), אזולאי (מוגיס, 82), בילו (בריהון, 67), דהן, דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך