לשקר אין רגליים…גם לא זוגיות

הדבר החשוב ביותר שאתם בזוגיות הוא האמון. אין מחילה על שקר. ברגע שהאמון נסדק תם הטקס. לא מכיר הרבה אנשים שיוכלו לחיות עם זה אח"כ. יש מחיר לזוגיות ואם אתם לא מוכנים "לשלם" את זה, תישארו בבקשה לבד. כמוני.

בגלל זה אני לא  נכנס לזוגיות. נשבע לכם. טוב לא רק בגלל זה, גם בגלל שאני אוהב לישון באלכסון, או "אלכנוס" כמו שאני אוהב לקרוא לזה, אבל עדיין, אין לי ספק שזו אחת הסיבות שאני נרתע מזוגיות כמו מאש…שורפת.

לא אני לא מדבר על השלב של "לאבי דאבי", שאתם נדבקים אחד על השנייה כל שנייה ומספרים כמה אתם אוהבים ונישוקים וחיבוקים ולבבות באוויר ופרפרים, שהופכים אח"כ לגלמים, ולא ההפך, אבל נעזוב את זה בכדי שלא תאבדו כיוון. אני מדבר על השלב שזה הפך להיות משלב של מציאות רומנטית חלומית…לשלב האל תבוא לי אפילו בחלום….

והשלב הזה הוא המסוכן. אם בשלב הזה החלטתם להיפרד. קבלו ממני את ברכת הדרך או לפחות את בעיטת הדרך. החלטתם ללכת? מעולה. נגמר, קורה, געגועים זיכרונות וזהו. הלאה לבאים בתור. כמה כואבת היא הקנאה שהלב לא חס שאחד הולך שני נכנס, כמו בשיר, אבל וואלה נגמר. אין מה לעשות. לא על זה אני רוצה לדבר.

אז על מה כן? והרי אני אוהב לדבר. אז בדיוק באמת באתי להגיד לכם על מה. אני מדבר על השלב הזה שאתם נשארים ביחד אבל מתחילים לבדוק "אופציות" אחרות בצורת גברים ואו נשים אחרות. מה שנקרא מרוב אופציות אין אופציות. זה השלב שהשקר הופך להיות האמת היומית שלכם. השלב שאתם מספרים סיפורים ומחררטים בע"מ, ומנסים ל"מקבל", יענו להיות במקביל עם שניים או שתיים מבלי לחשוב מה יקרה אם  וכאשר זה יתגלה. …וזה מתגלה. מניסיון…לשקר אין רגליים גם לא זוגיות…

ומשה סידי, או חכם סידי בשבילכם, נותן בהם סימנים. הכוונה אפשר לגלות את זה בקלות ויש סימנים שמעידים. לדוגמא, פתאום הטלפון של אחד מכם הוא על שקט, עם הפנים למטה, ואם אתם לא אחד ליד השני, נניח גרים לחוד או נמצאים במקום אחר, אז הם או שלא מחוברים בנייד שעות פתאום, או מחוברים כל הזמן, גם בשעה מאוחרת מאוד, ושאתה או את מעירים הם מיד טוענים שזה סתם, והם עם החברה או החבר הכי טוב, או שקר כלשהו אחר ושאתם מקנאים ודי וככה אי אפשר. אפשר, אבל לא ככה. לא כמו שהם מתנהגים.

זה השלב שהבטן שלכם מודיעה לכם שמשהו לא בסדר ואין הכוונה במערכת העיכול. אתם מבינים שמשהו לא דומה למה שהיה. שההתנהגות שונה, אבל מסרבים להאמין שזה בגלל מישהו אחר, גם אם הכל מצביע לכיוון הזה. גם אם פתאום היחס השתנה, והוא לא משתנה סתם. ואם מישהו לא רוצה להיות אתכם שילך, אבל אם הוא נשאר והיחס שונה…אז…נו טוב הבנתם..

כן יקיריי ויקירותי, יש מחיר לזוגיות. אל תקשקשו לי מה שאתם מקשקשים לבני הזוג שלכם בשלב הזה. אני לא הם. מי שרוצה זוגיות צריך לשלם גם מחיר של לוותר על חלק "מהחופש" שלו. הוא לא יכול לעשות מה בא לו בכל הקשור לקשר עם אחרים. לא, לא אמרתי לא לדבר עם אנשים, אבל כן, כן אמרתי לא לדבר איתם בצורה שאתם מדברים עם בני זוגכם. מה לעשות.. רוצים זוגיות? תשלמו. המחיר להיות אמינים ולהבין שבלעדיות זה לא שם של מונופול, אלא שם של התנהגות בחיים האישים לבני הזוג. סורי על הכנות.

ולכן, אני מניסיוני הרב מוותר מראש. זה תמיד בסוף מגיע איכשהו לרגע הזה שאתם מגלים ששיקרו אתכם, ואם לא מגלים אז לפחות אתם מסתובבים עם ההרגשה הזו. אני מונע  מעצמי את הרגע הזה שאגלה ואז עצבים, צעקות, בלגן. אני מעדיף לסדר את הבלגן במיטה שלי…ולישון באלכסון..או אלכנוס.. כמו שאני אהוב לקרוא לזה…

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך