לחמני הפיץ פייק ניוז, ראש העיר סיפר את האמת. בקרוב: נתיב תחב"צ בכיכר השפיץ

בפוסט שהעלה לחמני והטעה תושבים רבים, הוא סיפר על סגירתה של הכיכר לתחב"צ בלבד. ראש העיר הגיב וסיפר על התוכנית האמיתית תוך כדי שהוא עוקץ את לחמני וכותב "שמועות שהופצו על ידי חבר מועצה שולי וחסר אחריות"

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, הודיע הבוקר על התוכנית המיועדת לפתיחת נתיב תחב"צ בכיכר רמון (השפיץ) וכך להקל על העסקים שכיום לא נגישים לנתיב תחבורה ציבורית בגלל מבנה הכיכר.

הודעת ראש העיר מגיעה לאחר שאתמול העלה חבר המועצה אלי לחמני פוסט בו כתב בין היתר כי "התקבלה החלטה לסגור את הכיכר המרכזית ברובע הסיטי לכל הכיוונים ולאפשר נסיעה בה רק לתחבורה ציבורית" דבר שאינו נכון בעליל.

בפוסט שהעלה ראש העיר הוא עקץ את חבר המועצה לחמני "בניגוד לשמועות שמפיץ חבר מועצה שולי וחסר אחריות" ומספר על התוכנית האמיתית. "עוד בשורה חשובה לתושבי אשדוד – כיכר רמון מתחדשת לטובת בעלי העסקים, פתוחה לכל הכיוונים, לבעלי רכב פרטי, ולמשתמשים בתחבורה ציבורית, הופכת לנגישה וידידותית ונשארת עם הקונוס המפורסם, והופכת למרכז העסקים החי והתוסס ביותר בעיר.

כיום, התחבורה הציבורית דרך כיכר רמון בלתי אפשרית, בגלל מבנה הכיכר, שגם בשל היותה מוגבהת, אינה נגישה ומוזנחת. הדבר מונע מהאזור המרכזי של העיר, למלא את ייעודו כמרכז עסקים תוסס וחי, אליו מגיעים מכל חלקי העיר. מדוע? כיוון שאינו נגיש לתחבורה ציבורית בגלל מבנה הכיכר. אנחנו מתכוונים לשנות זאת, ולהפוך את הכיכר וכל העסקים, סביב הכיכר ובין כביש הרצל וכביש בני ברית, למרכז העסקים התוסס והמרכזי של העיר, לטובת בעלי העסקים במקום, ולטובת כל תושבי העיר שאינם יכולים להגיע למקום ללא תחבורה ציבורית.

במשך זמן רב, עמלנו על תוכנית העונה על המטרה הזו. היא מאפשרת זרימה חופשית של תחבורה ציבורית, עם תחנות חכמות מתקדמות. הופכת את כיכר רמון לנגישה ויפה, עם הקונוס הגבוה שישאר במקומו, שומרים על מקומות החניה לעסקים הקיימים היום לאורך הכביש בשני הצדדים בין הרצל לבני ברית, שישארו כדי לאפשר המשך גישה נוחה ומיידית לעסקים, עבור בעלי רכבים פרטיים, שגם ימשיכו לנסוע בשני הכיוונים. ולמעשה בתכנון מאוד יצירתי, מעניקים לכיכר רמון, פיתרון הנדסי-תחבורתי היוצר סביבה עירונית מודרנית חיה ותוססת, עבור כל תושבי העיר ובעלי העסקים במקום (בניגוד לשמועות שמפיץ חבר מועצה שולי וחסר אחריות שהתעצל ללמוד את הנושא לעומק).

הדמיות: דגנס בע״מ.


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך