שלומי אזולאי: "שמחים שהגענו לאירופה"

אמר את הדברים למרות ההפסד למכבי ת"א ברביעי, לאחר שאשדוד הבטיחה מעשית את השתתפותה באירופה. המאמן בן שמעון: "מגיע כל הכבוד לחבר'ה האלו".באשדוד ינסו לסכם עם אזולאי ורועי גורדנה. המטרה לסגור עם רוב הסגל לקראת אירופה.
אזולאי. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד הבטיחה מעשית את השתתפותה באירופה, למרות ההפסד ברביעי למכבי ת"א 1:2. רשמית היא אמרוה לעשות את במחזור האחרון בליגת העל, ביום ראשון. מאמן הקבוצה רן בן שמעון והקשר שלומי אזואלי התייחסו לכך.

רן בן שמעון : "אני לא אוהב להפסיד. היו חסרים לנו כל כך הרבה שחקנים,  היינו הקבוצה היותר טובה במגרש היום. לא משנה עם מי ועם מה, אנחנו תמיד משחקים כדורגל חיובי.  מגיע כל הכבוד לחבר'ה האלו".

שלומי אזולאי: "אנחנו עושים עונה אדירה אסור לנו לשכוח את זה. אנחנו שמחים שהגענו לאירופה. יש פה קבוצה מאוד כשרונית והשנה הבאנו לזה גם הרבה אופי. מהרגע הראשון שהגעתי למועדון הזה קיבלו אותי בצורה הכי חמה שיש והרגשתי פה בבית".

בעניין אחר הרי שעתה המו"מ עם אזולאי ורועי גורדנה המחזוירפ ייכנס ליותר אינטנסיביות. באשדוד רוצים לסגור את הסגל בקרוב מאחר וההשתתפות באירופה תאלץ אותם להיות מכונים הרבה לפני רוב הקבוצות בליגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך