אירופה המעשית

למרות ההפסד 1:2 למכבי ת"א, אשדוד מעשית באירופה. באר שבע גברה על מכבי פ"ת ואשדוד מחזור לסיום עם 3 נקודות הפרש ויחס שערים עדיף עליה. מכבי ת"א אגב עדיין אלופה לעוד מחזור לאחד התיקו המפתיע של מכבי חיפה בקרית-שמונה.
בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

זו שעולה לאירופה או זו שיורדת מהאליפות? זו הייתה השאלה המרכזית לפני המשחק בין מכבי ת"א למ.ס אשדוד, ברביעי. אשדוד עם נקודה ומעלה הייתה מבטיחה רשמית ומעשית את המקום השלישי ואת השתתפותה באירופה! מכבי ת"א גם אם הייתה מנצחת הייתה תלויה במכבי חיפה ואולי נפרדת לשלום כבר הערב מתואר האליפות! לא פחות סימן קריאה! זה נגמר עם הפסד לאשדוד וניצחון למכבי ת"א 1:2. אבל מאחר ובאר שבע גברה על פ"ת הרביעית, אשדוד מעשית באירופה עם 3 נקודת הפרש ויחס שערים טוב יותר מחזור לסיום. מכבי ת"א לעומתה עוד לא איבדה את התואר לאחר תיקו 1:1 של מכבי חיפה לקרית-שמונה בדקה האחרונה.

כאומר מכבי תל אביב הייתה צריכה ניצחון, לא פחות מזה, בכדי להשאיר לעצמה תקווה לאליפות. כבר בדקה הראשונה היא דרשה פנדל בעימות בין זוהר זסנו לטל בן חיים. השופט דן פריד החליט שלא היה. דן ביטון (4), אקס אשדוד, שלח מיד אח"כ כדור חופשי מעט מעל המשקוף של רועי משפתי. בדקה ה-18 דור פרץ רצה למסור לבן חיים ומצא את איתי שכטר שבעט מ-18 מטרים החוצה.

אשדוד בהרכב חסר, כמעט ולא הגיעה למצבים ליד השער של של מכבי ת"א. בדקה ה-37 בהתקפה מאוד מסודרת סיים אותה באגיוקו בכדור חלש לידיים של טננבאום. דין דוד השתחרר (45) יפה ובעט כדור טוב בין שחקני ההגנה של ת"א, וטננבאום קלט. המחצית התסיימה בלי שערים.

בילו מנסה מהאוויר. (צילום: טוטו פוטו)

מכבי ת"א החלה בלחץ (48) גם את המחצית השנייה, ומשפתי עצר בעיטה של ייני. אשדוד הפעם לא חיכתה יותר מיד בכדי לתקוף ואבו עקל (52) בדק את המיקום של טננבאום מ-20 מטרים, הוא היה במקום.

14 דקות לסיום אשדוד ספגה. זה התחיל בכדור חופשי של מתן חוזז לקורה, הגנת אשדוד הרחיקה לא טוב , סבוריט בעט את הכדור, משפטי הדף למרכז הרחבה ודור פרץ עט על המציאה וכבש 0:1 לת"א. 2 דקות אח"כ אשדוד כמעט חזרה אבל זכריה מוגיס המחליף החמיץ. 2 דקות לסיום מכבי סגרה סיפור עם מתפרצת שאותה סיים אילון אלמוג בשער  – 0:2. סגרה סיפור? לא בטוח. (90) בילו נכנס לרחבת ת"א הוציא רוחב וזכריה מוגיס כבש 1:2. אשדוד לחצה את הדקות האחרונות להשוות, מכבי ת"א התגוננה, אבל סיימה עם ניצחון 1:2. אשדוד באירופה ת"א עוד אלופה לפחות לעוד מחזור.

מ.ס אשדוד: משפתי, בן זקן (צבטקוביץ', 46), זסנו, גיל כהן, קמהאני, אבו עקל, באגיוקו, אזולאי (גורדנה, 46), בריהון (בילו, 46), דהן, דוד (ספורי, 60).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך