תינוק בן שבועיים ננעל ברכב באשדוד וחולץ

התינוק חולץ על ידי אנשי עמותת 'ידידים'. הוא ננעל ברכב לעיני אמו וחולץ בשלום. בעמותת 'ידידים' קוראים להורים לאמץ "כלל מפתח", ולא לצאת מהרכב ללא המפתח.
מחלצי 'ידידים' והתינוק. צילום: באדיבות ידידים

היום (רביעי) בשעה 13:10 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שבועיים שננעל ברכב בשגגה לעיני אמו ברחוב רבי יוסי בר חלפתא באשדוד.

מי שחילצו אותו היו אנשי עמותת 'ידידים', שמסייעת בחילוץ שכזה ובעזרה בכביש לאנשים, ללא תמורה כספית. הכוננים שהגיעו מיד היו ירדן יהודה, מנהלת סניף מושבי לכיש יחד עם נווה כהן ומשה מזרחי, כונני סניף אשדוד, שנענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו הכוננים את התינוק בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

נווה מספר: קיבלתי את הקריאה כשהייתי באמצע העבודה. כשראיתי שיש פקקים בדרך לכתובת, החלטתי לעזוב את הרכב בשוליים ולרוץ עם ציוד הפתיחה בידיי. תוך דקות הגעתי למקום כשאליי חוברים הכונן משה מזרחי וירדן יהודה מנהלת סניפי לכיש. באמצעות הציוד הייעודי שברשותנו, חילצנו את התינוק לשלום ומבלי לגרום כל נזק לרכב. האמא מאוד התרגשה והודתה לנו.

בידידים שבים וקוראים להורים לתת את הדעת על מקרים מסוג זה, לשמור על "כלל מפתח" ולא לצאת מהרכב ללא המפתח • בעת נעילה צרו קשר עם המוקד במספר 1230 ללא כוכבית.

https://yedidim-il.org

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך