דריקטוריון נמל אשדוד אישר קליטת 50 עובדים זמניים

העובדים יתגברו את מחלקת התפעול במטרה להתמודד עם העומסים החריגים הקיימים בנמלי הארץ והעולם.
צילום: מני בן ארוש.

משבר הקורונה הביא עימו תמורות משמעותיות בצריכה העולמית, אשר הובילו למגמות שונות בעולם הספנות המתבטאות בעומסים יוצאי דופן בנמלי הארץ והעולם. דירקטוריון נמל אשדוד אישר הבוקר מתווה פעולה שיאפשר קליטת חמישים עובדים זמניים חדשים שיגויסו לטובת התמודדות וצמצום התור התפעולי הקיים.

במהלך התקופה האחרונה קיימה הנהלת נמל אשדוד משא ומתן מתמשך עם ההסתדרות סביב הסוגייה ודרכי ההתמודדות. לאחר בחינת החלופות השונות, תוך התחשבות בכלל הגורמים, הגיעו בנמל אשדוד למספר פתרונות אפשריים להתמודדות עם התור התפעולי הקיים בנמלים השונים בארץ וביתר הנמלים המרכזיים בעולם.

החלופות השונות אשר הועלו בדיונים המשותפים עם משרד התחבורה וההסתדרות, אושרו היום (יום ג') על ידי דירקטוריון נמל אשדוד וכוללות מספר דרכים לתגבור עובדי התפעול. המתווה כולל גיוס מידי של עד 50 עובדים שיועסקו לתקופה מוגבלת של עד שישה חודשים. בנוסף, יושאלו כ-25 סוורים מנמל אילת, וזאת בהתאם לזמינותם של עובדי הנמל בתקופה הקרובה. כמו כן יבוצע ניוד פנימי של עובדי מינהל ובתי מלאכה לטובת סקטור התפעול.
הנהלת נמל אשדוד מאמינה כי מימוש תוספת כוח האדם המפורטת, יגדיל את התפוקות ויפחית באופן משמעותי את התור התפעולי הנוכחי.

*אורנה הוזמן בכור יו"ר דרקטוריון נמל אשדוד*, הוסיפה: "אני מבקשת להודות לחברי דירקטוריון נמל אשדוד, על קבלת החלטה שתאפשר להתמודד עם העומסים החריגים שחווים נמלי הארץ והעולם תוך חתירה למתן שרות טוב יותר. נמל אשדוד ער למצב ושם בראש סדר העדיפויות את טובת לקוחותיו. מתוקף היותנו מפעל חיוני ומשמעותי למשק ולכלכלה הישראלית, נעשה כל שביכולתנו להביא לפתרון המצב במהרה. אני שבה ומודה לעובדי נמל אשדוד אשר הפגינו איתנות וגבורה במהלך סבב הלחימה האחרון. נמשיך לעשות ימים כלילות על מנת להשיב את השגרה גם לנמל."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך