המשחק הרשמי של אירופה

כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה, מ.ס אשדוד עשויה ברביעי לקבוע את מקומה באירופה. אשדוד תארח את מכבי ת"א (20.00, ספורט 4). גם במקרה של הפסד, אם מכבי פ"ת תפסיד נקודות היא תגיע רשמית לאירופה. מחיר הכרטיס נקבע על 80 שקלים.
צילום: טל אקוקה.

מ.ס אשדוד תארח ברביעי (20.00, איצטדיון הי"א, ספורט 4) את מכבי ת"א שנאבקת על תואר האליפות. לסיום העונה נותרו שני משחקים מול ת"א ומול מכבי פ"ת. נקודה ומעלה של אשדוד תבטיח את המקום השלישי ואירופה. גם במקרה של הפסד עשויה אשדוד להגיע לאירופה אם מכבי פ"ת תפסיד נקודות מול באר שבע.

המאמן רן בן שמעון:  "אנחנו עושים את המכסימום להגיע מוכנים. אני בוודאי רוצה שהעונה הזו תיזכר כאדירה ובשביל זה צריך לשחק טוב בשני המשחקים האחרונים. דין דוד: רוצים לחזור לשחק את הכדורגל שלנו אחרי משחק פחות טוב מול חיפה. אנחנו רוצים לעשות שני משחקים טובים יותר".

לגבי מחירי הכרטיסים, הרי שבאשדוד טענו כי במשחק מול מכבי ת"א האוהדים שלה שילמו מעל  100 שקלים. למרות זאת הוחלט כי מחיר הכרטיס יהיה 80 שקלים. מאשדוד נמסר: "מועדון ספורט אשדוד פועל על פי מדיניות בה מחיר הכרטיס למשחק בית מסוים, נקבע בהתאם למחיר הכרטיס במשחק החוץ מול אותה הקבוצה. אוהדי אשדוד מתבקשים מדי שנה לשלם בבלומפילד מחיר של מעל 100₪ לכרטיס ובשל כך נקבע המחיר (לפני עמלת משרד הכרטיסים). יחד עם זאת, לפנים משורת הדין ועל מנת לאפשר לאוהדי הכדורגל לסיים את העונה עם טעם טוב, נאותה הנהלת המועדון להיענות לפניות אוהדי מכבי ת"א, ולהפחית את מחיר הכרטיס למשחק הקרוב ולקבוע אותו על 80₪ בלבד (לפני עמלות)".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך