משחק אחד מהגמר יד

הפועל אשדוד, מחזיקת גביע המדינה הטריה,ניצחה 29:33 את הפועל ראשל"צ בחוץ, ועלתה ליתרון 0:1. ניצחונות של מכבי ראשל"צ והפועל אשדוד יעלו אותן לשחזור גמר גביע המדינה ביניהן (בו אשדוד ניצחה לאחרונה לאחר ההארכה 29:30 וזכתה בגביע היסטורי, ולשחזור סדרת הגמר האחרונה שהתקיימה ב-2019 שבה אשדוד ניצחה את מכבי ראשל"צ וזכתה באליפות היסטורית).
עומר אליאס ולו אקסברוד הערב במפגש בין הפועל ראשון להפועל אשדוד. (צילום: הדר ואן קול איגוד הכדוריד).
משחק אחד והיא עולה לגמר יד. הפועל אשדוד ניצחה הערב בחוץ את הפועל ראשל"צ 29:33 ואם תנצח בשישי היא תעלה לגמר יד, שם היא עשויה לפוגש את מכבי ראשל"צ ובכך לשחזר את משחק הגמר האחרון בו אשדוד ניצחה לאחרונה לאחר ההארכה 29:30 וזכתה בגביע היסטורי, ולשחזור סדרת הגמר האחרונה שהתקיימה ב-2019 שבה אשדוד ניצחה את מכבי ראשל"צ וזכתה באליפות היסטורית.
ראשל"צ ניצחה בשני משחקי הליגה שקיימה העונה את הפועל אשדוד, וביתרון של 4 שערים בכל אחד, אבל הערב, שני,  אולי ברגע החשוב מכולם – אשדוד השיגה ניצחון ביתרון של 4 שערים והזדמנות להעפיל כבר ביום שישי אל סדרת הגמר.
מי שציפה להגנות ברזל במשחק השני, זכה לסקור גבוה במחצית הראשונה. הפתיחה הייתה שייכת לאשדוד (חסרה את רם טורקניץ הפצוע), וגאבור לנגהאנס וניבו לוי העלו אותה ליתרון 0:2. סטפן איליץ', טל הרשקוביץ' ושון סלס הובילו לשיוויון 3:3. תום שם טוב עצר פנדל של עמרי קושמרו, ועוז חממי העלה את המארחת ליתרון ראשון – 3:4 (8').

קושמרו השווה בפנדל, ובהמשך שחר לוין נכנס לפעולה. המארחת (שחסרה את מילוש בואישיץ' שנפגע בתאונת דרכים על אופניים) עלתה ל-7:9 בשערו הרביעי של טל הרשקוביץ. איליץ' הזין מצוין את סוקיץ' שקבע 7:10, אבל אשדוד הראתה אופי. מילוש רזיצ'יץ' הפגין יכולת טובה בשער, קושמרו, לנגהאנס ולו אקסברוד (מצטיין גמר גביע המדינה) השוו. ניבו לוי באסיסט נהדר ללוין שהוביל ל-14:16. סוקיץ' עוד סחט הרחקה שנייה לשתי דקות מניבו לוי וצימק ל-15:16, אבל הפינאלה למחצית היה של אשדוד. רזיצ'יץ' המצוין סיפק עצירה שישית, ולנגהאנס קבע את תוצאת המחצית – 15:17 לאשדוד.

ניבו לוי מול הגנת הפועל ראשון. ( צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד).

אשדוד פתחה מצוין את המחצית השנייה עם שערים של לנגהאנס וקושמרו ועלתה ליתרון 18:21. מילוש בואישיץ' צימק, אורון ברגיל עצר פנדל של עומר גרא, אבל ניבו לוי קבע 19:22 (38'). טל הרשקוביץ הגיב, ולנגהאנס בשערו השמיני העלה ל-20:23 (40'). רזיצ'יץ' המשיך להתעלות, וגרא קבע יתרון שיא – 20:24 (41'). הרשקוביץ ואיליץ' הקטינו ל-24:22 (43'), בדקות טובות של שם טוב בשער. שי נתן סחט פנדל, והרשקוביץ הבקיע – 24:23 (44').

קושמרו עצר את הריצה, בואישיץ' הגיב ולנגהאנס התקרב למספרים כפולים בשערים וקבע – 24:26 (46'). איליץ' כבש, אבל מהלך מצוין של קושמרו את גרא, ושער של אסף בן גוזי החזירו את היתרון 25:28 לאשדוד (50'). אחרי דקות ארוכות ששתי הקבוצות היו תקועות בהתקפה, גרא העלה ל-26:29 (54'). מהלך מצוין של איתי סויסה הוביל את בן גוזי לסיים במתפרצת – 26:30. רגיצ'יץ' עצר פנדל. איליץ' נתן להפועל ראשל"צ הזדמנות כמעט אחרונה, אבל לנגהאנס עם שני שערים חשובים בסיום (ו-11 בסה"כ) ואקסברוד סגרו עניין. שערים של איליץ' וחממי רק הקטינו.

כבשו לאשדוד – גאבור לנגהאנס 11 מ-11, קושמרו 6, ניבו לוי, גרא, לוין, אקסברוד 3 כ"א, בן גוזי ויוסי ביטרמן 2 כ"א. עצירות שוער – מילוש רגיצי'ץ' עם 15 עצירות ב-34 אחוז. טומיסלב סטויקוביץ' 0 מ-1. שפטו מורן קלוו כחלון ושלומי בר און.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך