הכדוריד חוזר. אשדוד בחצי גמר הפלייאוף

סדרת חצי גמר הפליאוף בליגת ווינר בין הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ לבין הפועל SP אשדוד (21:00, נחלת יהודה) תצא בשני לדרך (בפורמט של הטוב מ-3 משחקים, סדרת הגמר תצא לדרך בשבוע הבא). רם טורקניץ צפוי להחמיץ את הסדרה בגלל פציעה בכתפו.
הפועל אשדוד. (צילום: באדיבות איגוד הכדוריד)

אחרי הגביע אשדוד מסתערת על אליפות הליגה בכדוריד. סדרת חצי גמר הפליאוף בליגת ווינר בין הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ לבין הפועל SP אשדוד (21:00, נחלת יהודה), תצא היום, שני, לדרך (בפורמט של הטוב מ-3 משחקים, סדרת הגמר תצא לדרך בשבוע הבא).

ב-2019, אשדוד ניצחה את הפועל ראשל"צ, והעפילה לראשונה לגמר הפליאוף שבסיומו זכתה הקבוצה באליפות היסטורית, בסדרת גמר מרתקת מול מכבי ראשל"צ. בין שתי האדומות היו לא מעט מפגשים מרתקים בשנים האחרונות, כולל רבע גמר גביע המדינה לפני שנתיים שאשדוד ניצחה בנחלת יהודה אחרי שתי ההארכות. העונה – הפועל ראשל"צ (סיימה ראשונה את הליגה הסדירה) ניצחה את אשדוד (מקום 4) בשני משחקי הליגה – 25:29 בנחלת, ו-22:26 באשדוד במסגרת הבית העליון. בדרך לחצי הגמר השתיים חלפו על פני נס ציונה ובני הרצליה, בהתאמה. מאז, אשדוד הספיקה גם לזכות בגביע המדינה לאחר ניצחון על מכבי ראשל"צ 29:30 בתום ההארכה.
אשדוד עלולה למצוא את עצמה בבעיה, שכן המקשר רם טורקניץ צפוי להחמיץ את הסדרה בגלל פציעה בכתפו, זאת בנוסף לולדי קופמן שסיים את העונה בגלל פציעה וכבר הודיע על פרישה ממשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך