פעמיים חיפה. אשדוד נוצחה 2:0 על ידי מכבי חיפה במשחק השני בארבעה ימים בסמי עופר

מ.ס אשדוד שיחקה פעמיים ב'סמי עופר'. בחמישי היא שיחקה כמשחק "בית" בגלל המצב הביטחוני בתיקו מול באר שבע, ובראשון שיחקה במשחק החוץ מול מכבי חיפה ונוצחה 2:0.
רן בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד חזרה בתוך 4 ימים לחיפה. לאחר שנאלצה לשחק את "משחק הבית" שלה מול באר שבע ב'סמי עופר' וסיימה בו בתיקו 2:2, היא יצאה הפעם למשחק חוץ ב…'סמי עופר' מול הטוענת לכתר האליפות, מכבי חיפה, וחזרה משם בהפסד 2:0, שקירב את חיפה לאליפות ושלח את אשדוד לחפש במחזור הבא מול מכבי ת"א את המקום השלישי באופן רשמי ואת אירופה.

מכבי חיפה רצתה להתקרב עוד משחק אחד לאליפות. המחצית הראשונה הייתה שלה היא לחצה מהפתיחה. רוקאביצה ניפק שתי החמצות (8.12) , החמצות של שער. בדקה ה-15 אצילי עשה מזה 0:1, אבל השער נפסל בגלל נבדל.

בדקה ה-29 שוב חיפה הייתה קרובה שוב לשער, אבל הכדור של אצילי עבר ליד הקורה של אשדוד. חיפה הייתה בשיא הלחץ. בדקה ה-33 גרינפלד פסק פנדל לחיפה אבל אחרי 4 דקות פסל את הפנדל אחרי הליכה ל-VAR. בדקה ה-39 זה כבר היה בפנים. רוקאביצה החליף מסירות עם אצילי וכבש את השער המוצדק לחיפה 0:1 לחיפה ושער 18 למלך שערי הליגה. בדקה ה-45 המשקוף עוד הציל את אשדוד מהשני.

דין דוד חזר אחרי פציעה. (צילום: טל אקוקה).

אשדוד הבינה שהיא צריכה להגיע למשחק ועשתה את זה במחצית השנייה. היא התחילה ללחוץ ולהתקרב לשער של חיפה. כנעאן הגיע (58) למצב אבל בעט את זה לידי ג'וש כהן. אזואלי (67) בעט כדור מעל המשקוף.

אבל דווקא בדקות הטובות של אשדוד, מכבי חיפה סגרה עניין.מתפרצת (75) שלה השאירה את דוניו לבד מול השער ומשם קשה מאוד להחמיץ. 0:2. תם הטקס.

מ.ס אשדוד: משפתי, בן זקן (זסנו, 46), גיל כהן, צבטקוביץ', קמהאני, אבו עקל (בילו,80), באגיוקו, גורדנה, כנעאן (דוד, 58), ספורי (בריהון, 58), מואסי (אזולאי, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך