קיץ ישראלי 10 פסטיבל ברובעים – בחינם!

מאות מתושבי אשדוד ייצאו אתמול לפארקים העירוניים והשתתפו בפסטיבל הצגות ומופעים ללא תשלום.

כמידי שבוע, בפארקים העירוניים, התקיימו אתמול (ב) מופעים לכל המשפחה עם מיטב אומני הילדים בישראל מהשעה 17:30 החלה פעילות לילדים ולמשפחה אשר כללה  הצגות ילדים,מתנפחים ודוכני מזון . ברובע י"ב -פארק ספרא– התקיים המופע של ג'ני,רובע ח' פארק שקמה  –המופע של חופית הדמיונית , רובע ב'- גן הלוחמים – הבאגיס וברובע ט"ו –פארק רוטשילד – ד"ר ליבי  .
פסטיבל תוצרת הארץ
משכן לאומנויות הבמה,יד לבנים ואולם רמי נעים ארחו אתמול בערב מופעים במסגרת פסטיבל תוצרת הארץ.קהל רב הגיע לתחילת הפסטיבל ונהנה מערב עשיר ביומו הראשון של הפסטיבל .

בין המבלים היה גם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שהגיע להופעתה של חוה אלברשטיין ביד לבנים. אתמול בערב נפתח פסטיבל תוצרת הארץ, פסטיבל עברי ייחודי המארח אומנים המובילים והאהובים, בשירי הצדעה לארץ ישראל. הפסטיבל יימשך שבעה ימים ומאגד את מיטב האומנים הישראליים ומעלה נוסטלגיה ישראלית. הפסטיבל מצליח להציף זיכרונות עבר של ישראל היפה מראשית בנייתה, כשלצד זה ייהנה הקהל מהופעות של אומנים, הנחשבים למייצגי המיינסטרים בעת הזו.

מופעי הפסטיבל יתקיימו השנה במרכזי התרבות של אשדוד: באמפיתיאטרון בפארק אשדוד-ים, במשכן לאמנויות הבמה, במרכז מונארט לאומנויות ובבית יד לבנים.גלריית האומנים שתופיע בימי הפסטיבל, נותנת ביטוי רחב לכל הסגנונות המוסיקליים הישראלים – בעבר ובהווה, וגם השנה כבכל שנה, קהל רחב ומגוון ייהנה משיריהם וביצועיהם של הזמרים הכי ישראלים.

wgbkvbvl

עכשיו התור לאהבה"מופע הצדעה לזמר,היוצר והאמן עוזי חיטמן המשכן לאומנויות הבמה
במשכן לאומנויות הבמה הפיס אשדוד מופע מוסיקלי ושמח המורכב מיצירתו המגוונת של עוזי לצד קטעי קישור קלילים וסיפורים קצרים על עוזי כאדם וכאמן. משתתפים :חני נחמיאס ,שעבדה עם עוזי שנים ארוכות ולצידה רביעייה קולית -ערן חגי,מעיין גולדברג,ליאת אליהו ואייל חביב | תזמורת :גלעד אפרת ,סלעית להבעופר פלד,איתי ניצן.


"מה את רואה"- חוה אלברשטיין בהופעה
מופע מדהים עם שיריה היפים של חוה אלברשטיין לאורך כל שנותיה אשר היה מלווה בנגינה עדינה ומדויקת בשקט ובעדינות חוה והחברים שמלווים אותה על הבמה ,פורטים את הרפרטואר האינסופי שלה לערב רב ,הקהל לא נותר אדיש והצטרף בשירה לשיריה במהלך המופע. הבעה :מעצב לשמחה ,מקטן לגדול,מהפרטי לכללי ,מהעבר להווה ומאינטימיות לשירת רבים.

שירה וגיטרה :חוה אלברשטיין | גיטרה אקוסטית ויעבוד מוסיקלי: עובד אפרת | כלי הקשה : אבי אגבבה | גיטרות :ערן ויץ

מופע התרמה
בהשתתפות ישראל קטורזה ,סגיב כהן ואמנים נוספים  באודיטוריום רמי נעים אשר היה מלא בערב מגוון המלווה בהמון הומור לצד מוזיקה נפלאה .
xchht1je

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך