מ.ס אשדוד חוזרת לחיפה הפעם למשחק חוץ

לאחר משחק "הבית" הכפוי בחמישי מול הפועל באר שבע בסמי עופר, בגלל המצב הביטחוני, חוזרת מ.ס אשדוד בראשון ל'סמי עופר' למשחק חוץ מול הראשונה בטבלה מכבי חיפה (21.00).
שלומי אזולאי. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד שיחקה בחמישי מול הפועל באר שבע במשחק "הבייתי" שלה באיצטדיון 'סמי עופר'. משחק שהועבר מאשדוד לחיפה בגלל המצב הביטחוני. ביום ראשון היא תעשה שוב את הדרך, הפעם לא בגלל המצב הביטחוני אלא בגלל משחק החוץ הצפוי לה מול מכבי חיפה (21.00) הראשונה והטוענת לאליפות. אשדוד רוצה אירופה. עד לתום העונה נותרו 3 משחקים.

המאמן רן בן שמעון: "אנחנו משחקים רק בשביל עצמינו. אנחנו צריכים את הנקודות עבור המטרות שלנו והמקום אליו אנחו רוצים להגיע". שלומי אזולאי שעשוי לחזור להרכב או לפחות לקבל יותר דקות משחק לאחר פציעה ארוכה: "לא היה לנו הרבה זמן להתכונן. עדיין לא השגנו את המטרה סופית – אירופה. נבוא בשיא המוכנות להשלים את המשימה. שמח שחזרתי מפציעה ארוכה וכשרן יצטרך אותי אשחק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך