סיכום "שומר החומות": צה"ל השמיד 100 קילומטר מנהרות. חוסלו מעל 200 פעילי טרור

הפסקת האש נכנסה לתוקפה ובצה"ל סיכמו את מבצע "שומר החומות". צפו בנתונים שמלמדים מדוע חמאס לחץ על הפסקת האש. מעל 200 רקטות נורו לעבר אשדוד. בפיקוד העורף, הוחלט על הסרת הגבלות ההתגוננות, למעט פעילויות חינוכיות באזורים שהיו תחת הנחייה ב-24 שעות האחרונות.

הפסקת האש נכנס לתוקפה. דובר צה"ל סיכם את 11 ימי הלחימה במבצע "שומר החומות". מספרים אשר יכולים להסביר מדוע חמאס לחץ על הפסקת האש.

על פי נתוני דובר צה"ל הרי שישראל השמידה 100 ק"מ של מנהרות "המטרו" ששימשו את החמאס בפעולות נגד ישראל. צה"ל חיסל 5 בכירים בדרג מח"ט בחמאס ובג'יהאד האסלאמי ובסך הכל מעל 200 פעילי טרור.

לגבי ירי הרקטות והפצמ"רים, על ישראל, נפגעה יכולת השיגור של 70 משגרי רקטות ועוד 35 משגרי מרגמה. 90 אחוז מהרקטות שנורו על ישראל יורטו, מעל 200 נורו לעבר אשדוד.

בנוסוף, עם תום הערכת המצב בפיקוד העורף, הוחלט על הסרת הגבלות ההתגוננות, למעט פעילויות חינוכיות באזורים שהיו תחת הנחייה ב-24 שעות האחרונות. נבקש להזהר מנפלים במרחבים פתוחים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך