נקודה דרומית בצפון

מ.ס אשדוד ובאר שבע הצפינו לחיפה בכדי לערוך את המשחק שאמור היה להיות באשדוד. זה נגמר ב2:2, חלוקת נקודות ועוד נקודה לאשדוד שמקרב אותה לאירופה.
חלוקת נקודות. אשדוד ובאר שבע בסמי עופר.

איצטדיון נהדר הוא 'סמי עופר', אבל הוא לא היה זה שצריך היה לארח את המשחק הזה בין מ.ס אשדוד לבאר שבע. חמאס עם הירי שלו על אשדוד שיבש את הכל ושתי הקבוצות הדורמיות נסעו לצפון לשחק בינהן ולבסוף לחלק את הנקודות במשחק שהסתיים בתיקו 2:2, דבר שקירב את אשדוד עוד נקודה חשובה בדרך שלה למטרה – אירופה.

צבטקוביץ' מול אקס אשדוד יחזקאל.

אשדוד הייתה הראשונה לכבוש, ובעצם לא. גורדנה מצא את בריהון, שהצליח לעבור את השומר שלו ולכבוש. 0:1? לא אם שואלים את השופט שמואלביץ' שפסל את השער על עבירה מקדימה, שהייתה גבולית. אז באר שבע עשתה את זה כמו שצריך. 14 דקות אחר כך סלליך הגביה כדור ופארליי רוזה נגח פנימה לרשת של משפתי לקבוע שער בכורה שלו ו-0:1 לבאר שבע.

מ.ס אשדוד חזרה רגע לפני הירידה להפסקה ובצדק. גורדנה בעט כדור חופשי פנימה. אבל שמואלביץ' פסל שוב בטענה של בעיטה מוקדמת! הפעם לקח את הכדור ספורי ושלח אותו מ-25 מטרים פנימה ואת הקבוצות עם תיקו להפסקה.

חמזה מואסי חוגג את השני של אשדוד.

אשדוד הייתה טובה יותר במחצית השניה ובדקה ה-52 היא עלתה ליתרון עם מהפך. מואסי השתחרר מאיתן רצון וכבש את שערו הראשון העונה. מהפך נעים מהפך שמח. מהפך שהחזיק 2 דקות בלבד.  זוז'וואה הרים כדור, יחזקאל, אקס אשדוד השאיר עם הרגל וסלליך הישווה – 2:2.

אשדוד במחצית הזאת יכולה הייתה לנצח, צריכה הייתה, וכך הייתה סוגרת סיפור לאירופה מעשית וכמעט רשמית. אבל אם ניקח בחשבון שבדקה ה-90 אגודלו בעט כדור לקורת אשדוד, אז אפשר לראות בחיוב את הנקודה הזו, שקירבה אותה עוד מחזור לאירופה.

מ.ס אשדוד: משפתי, בן זקן (זסנו, 74), צבטקוביץ', בן הרוש, קמהאני, אבו עקל, גורדנה (אזולאי, 82), באגיוקו (גיל כהן, 74), בריהון (בילו, 62), ספורי, מואסי (דהן, 62).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך