הקשר בין פרודוקטיביות ובחירת שולחנות משרדיים

בין כל הפריטים חשובים במשרד אי אפשר להתעלם מאותם שולחנות משרדיים, אם פעם הם היו נראים מצוין שהרי היום ובפרט בעידן ארגונומי הם נראים מצוין ולפני הכול מרגישים נהדר. עם הנדסת האנוש והארגונומיה ובלעדיה הדרישה הייתה ותישאר שולחנות יפים, מעוצבים מדהים ומאפשרים שימוש בהם לאורך כל שעות היום בלי ששום איבר ירגיש מקופח או כאוב
תמונה : CANVA

כאמור, המשרד היה ויישאר לב ליבם של הדברים ולא רק היות שאתם מבלים את רוב השעות במשרד אלא משום שכיום מימי יותר עבר אתם שואפים לעבודה נעימה, כיפית ובעיקר בסביבה שתשאיר אתכם בריאים לטווח הארוך. 

רוצים לדעת איך אפשר לעשות את זה? לא תאמינו עד כמה שולחנות משרדיים איכותיים יכולים לספק לכם את המענה לכך. באמצעות אורן ריהוט משרדי תחליטו באיזה שולחנות משרדיים אתם בוחרים האם אתם צריכים משהו סטנדרטי או שתלכו דווקא על העידן הארגונומי? 

ארגונומיה ושולחנות משרדיים – למה זה כל כך כדאי? 

כאמור, אתם יכולים לבחור שולחנות משרדיים ארגונומיים או שולחנות לא טובים פחות המושתתים על ארגונומיה ומשתייכים יותר לסטנדרט המכור והאהוב. אבל קודם לכן, לפני שאתם בוחרים ציוד ארגונומי חשוב להבין מזה ארגונומי? ארגונומיה משמע שני מילים ביוונית המחולקות לארגו שזו עבודה ונומוס ( נומיה) חוק! כאמור חוקי עבודה! 

כיום יותר ויותר עסקים בוחרים בציוד ארגונומי משום שהוא יכול בהחלט להקל על העבודה ולצד לא מעט שעות שהייה בארגון השולחן או הכיסא המשרדי יודעים לחלוק את העומסים וכך להקל על עמוד השדרה, על הגב ואפילו לסייע לכם לבטל את הסביבה היושבנית לסביבה דינמית יותר שיודעת גם לשמור על משקל גוף תקין והתוצאה? בריאות על כל המשתמע מכך. 

רוצים לפסוח רגע על הארגונומיה? זה בסדר, אצל אורן ריהוט משרדי מאפשר לכם את הכול בהתאם לתקציב וליכולות שלכם. 

אילו סוגי שולחנות משרדיים יש בשוק הפתוח? 

מבין אין ספור אפשרויות של שולחנות אפשר לראות שולחנות שהם קלאסיים יותר, הם לא מעוצבים בסגנון פתוח ואינם מתאימים לעבודה משותפת. כמו אז גם היום אפשר לראות את סוגי השולחנות הנ"ל במשרדים שעדיין מחפשים לשמור על המרחב הפרטי שלהם באמצעות שולחן מנהלים נפרד, שולחן מזכירה ועוד. 

אלו שולחנות משרדיים אתם מחליטים לרכוש? שלא כמו השולחנות ההיררכיים, שולחנות משרדיים המתואמים לסביבה פתוחה יהיו ברוח צעירה יותר, חפים מתחושה של היררכיה ובעיקר מספקים את התחושה של הסביבה הצעירה, החופש ובעיקר ארגון שמפרגן לעובדים באמצעות ציוד מודרני ונושם יותר.  

לסיכום, לפני כל רכישה עליכם לזכור כי כל ארגון בנוי אחרת ועם זאת יש לא מעט פרמטרים שמשתנים לטובת העובדים בכל ההיבטים ועליהם רצוי שלא לפסוח. 

צריכים שולחנות משרדיים חדשים? אורן ריהוט משרדי – נשמח לעזור לכם לבנות סביבת עבודה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך