איך יודעים שיש לי נזילה בבית? אתם שואלים תרמופלקס עונים

הריח הנורא, הקורוזיה, רטיבות מוזרה מהתקרה, תחושה לא נעימה, נזלת בלתי פוסקת, התעטשות לא מוסברת ובגדול בריאות שהולכת ומתדרדרת. נשמע לכם מוכר? לא מבינים איך זה שאתם שומרים על חום גוף תקין בחורף וסובלים משיעול או הצטננות בלתי מוסברת? החדשות הן כי לא תמיד זו תהיה הצטננות אלא ברוב המקרים פגיעה בבריאותכם שמקורה בנזילה שעדיין לא זיהיתם, נזילה סמויה שהיא למעשה הגורם לדבר
תמונה : CANVA

אז מה עושים ואת מי שואלים? כיצד נפטרים מבריאות לקויה ואיכות חיים ירודה? מסתמן כי הכול יכול להתחיל ולהסתיים בעבודתו של מאתר נזילות ובדיוק על כך רצינו לדבר אתכם במאמר הבא-  תרמופלקס אתם שואלים אנחנו עונים. 

תרמופלקס – לא תאמינו מה שירות אחד יכול לעשות לאיכות החיים שלכם. 

 

ש'  כיצד מאתרים נזילות בבית מגורים? 

  • מאתר נזילות יבצע את עבודתו באמצעות מצלמה טרמית. כיום זו הדרך הטובה ביותר היות והמצלמה לא רק שעושה זאת מהר אלא גם מונעת נזקים גדולים וכך מקטינה את ההוצאות שלכם לבלתי היכר.  

  • המצלמה תסרוק את הקיר וכך היא תאתר את הנזילה ביעילות וקלות רבה, בנוסף במצב הזה יהיה קל לגשת אל מקום הנזילה, לבצע תיקון יעיל ובעיקר לשמור עליו לטווח הארוך ביותר והתוצאה? חזרה לשגרה מהר יותר ממה שנדמה לכם. 
  • מבין שאר היתרונות מצלמה טרמית מהווה כלי מדהים ביותר להליך של איתור כל סוגי הנזילות באשר הן. לא משנה היכן תימצא הנזילה ואם היא נגישה או פחות נגישה היתרון הגדול של המצלמה זו היכולת שלה להגיע לכל מקום ומקום, לזהות את הבעיה ולתת מענה של 100 אחוז בתקלה. 

 

ש` איתור של נזילות – מתי זה הופך לצורך בלתי נמנע? 

  • ברוב המקרים נזילה קטנה תהפוך גדולה אם לא יטפלו בה בזמן, כמו כן, כפי שכבר הבנתם, נזילה מקור פגיעתה לא רק בקירות או ברכוש אלא גם בחיי אדם בפרט אם היא לא מטופלת בזמן. 
  • חשוב מאוד להזמין שירות של מאתר נזילות שיכול לאבחן את הבעיה בזמן, לגלות מאין מתחילה הרטיבות ואיך לגמר אותה כך שהיא לא תייצר נזק לא בדירה שלכם ובטח שלא בסביבתכם וסביבת השכנים שלכם. 
  • בכל זמן שלא תאתרו את הנזילה בעצמכם היא לא תעלם מעצמה, המים יחלחלו אל היסודות, יגרמו להרס וברוב הפעמים גם יגרמו לירידה בערך הנכס. מכאן אנו למדים שכל הדרכים מובילות לדבר אחד והוא איתור נזילות מהיר, איכותי, יעיל ובידי מקצוענים שמבינים את הבעיה, מבינים את החשש ורוצים לתת לכם יד בכדי לשים לזה סוף בזמן. 

 

אז אם אתם משלמים לא מעט לחברת המים, הריחות לא נעימים ומשהו בבית איננו כמו בעבר אתם חייבים לעצמכם טיפול בבעיה ויפה שעה אחת קודם. 

תרמופלקס – כי מומלץ לעשות את זה גם אחרת!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך