פינות אוכל נפתחות – כשזה נראה טוב ומרגיש נוח

ישנה רק דרך אחת לעשות את זה מושלם, בפרט שאתם אוהבים לארח בני משפחה וחברים קרובים. אם כן ,הדרך המושלמת ביותר לצור את המרחב השווה ביותר הוא בדיוק בחלל האירוח בו חסרה לכם פינת האוכל האולטימטיבית, זאת שיודעת להתאים את עצמה אליכם ולהיפתח או להיסגר מתי שזה יידרש לכם בפועל
תמונה : CANVA

אז בעוד רוב שעות היום פינת אוכל או פינות אוכל נפתחות מגיע שלב שהן גם נסגרות והנה לכם חלל פנוי, רחב ובעיקר אחד כזה שיכול להכיל את הרהיט המשולם הזה שהוא הרבה מעבר לשולחן ומערכת כסאות. 

פינות אוכל נפתחות, הן בהחלט יודעות לספק לכם את הפתרון המושלם והגמיש ביותר לכל שימוש. מתי שאתם בוחרים הן נפתחות ומתי שאתם בוחרים הן נסגרות, זה מתאים לכם, לשימוש של האחרים ובגדול זה יכול בהחלט להישאר אתכם כרהיט שמור ויפה לטווח הארוך ביותר. 

עומדים להגיע אליכם אורחים צפויים ובלתי צפויים? כשיש מערכת ישיבה יש את הכול תחת קורת גג אחת. 

צריכים מערכת ישיבה הכוללת כסאות נוחים לחדר האוכל שלכם או אפילו לפינות האירוח הגדולה? גליק, עוזרים לכם למצוא את מערכות הישיבה והאירוח שיהפכו כל ארוחה לחגיגה אחת שלמה. 

מה אתם צריכים באמת? הגודל כן קובע!

אלו יכולות להיות פינות אוכל נפתחות בצבע עדין, דומיננטי יותר, סטנדרטי או יוקרתי, מה באמת נכון? מעבר לעיצוב המושלם שהוא לא חשוב פחות יש להבין את המטרה שאתם רוצים להשיג. האם מערכת הישיבה אכן מתאימה לחלל האירוח שהקצתם לעצמכם? 

עניין ההתאמה של המערכת מבחינת גודלה חשוב ביותר היות שאם בוחרים פינה קטנה מדי או גדולה מדי זה ההבדל יורגש והבחירה שלכם תותיר לא מעט אורחים ובני משפחה מאוכזבים, לא משנה כמה מאמצים הושקעו בהגשה ובהכנות.  

סגירת ופתיחת השולחן – ככה תבחרו את זה נכון   

פרמטר נוסף מתייחס לעניין הפתיחה של פינות אוכל נפתחות, האם הן נוחות? האם יש כאן מוכנות לאירוח של יותר אנשים ופתיחה פשוטה של השולחן? מה לגבי סגירתו בסיום השימוש?  את כל זה חשוב מאוד לוודא וכן לבחור פלטה מתאימה אשר תוטמע בשולחן בכל פעם שתרצו להגדיל את השולחן כשאורחים חדשים יגיעו לארוחת ערב או חג. 

ישנם מצבים שבהם תוכלו לרכוש פינות אוכל נפתחות שמתאימות את עצמן לפי פלטה שהיא חלק נפרד ממערכת הישיבה. את הפלטה יהיה ניתן להוציא אחסון ולהשתמש בה רק שיתווספו עוד אורחים לארוחה החגיגית שאתם מתכננים. מה זה יכול לספק לשולחן שלכם? בעיקר להפוך אותו קליל ונוח באין אורחים בסביבה. 

מחפשים פינות אוכל נפתחות שמתאימות את עצמן לאירוח, לפינת האוכל או לכל מצב שתדרשו? גליק רהיטים עוזרים לכם למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים על פי נוחות, עיצוב ותקציב נכון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך