איך מנקים את הבית לאחר שיפוץ?

אם הרגע סיימתם שיפוץ ואתם מחפשים להשאיר מאחור את כל הפסולת והלכלוך שהשיפוץ יצר, כל מה שאתם צריכים זו נקודת מוצא חדשנית, חברת ניקיון שיודעת ויכולה לעשות את זה עבורכם קל, מהיר ובעיקר בטוח
תמונה : CANVA

קלין פוליש חברת ניקיון מובילה בתחומה ומציגה עבורכם מחדש את השירות של ניקיון יסודי וכל שאר הגימורים שהופכים את סביבת המגורים שלכם מושלמת על כל המשתמע מכך. מחפשים חברה עם וותק וניסיון בתחום? צריכים ידיים מקצועיות שיבטיחו לכם זמן עבודה ועוד לפני שתשימו לב פעולת הניקוי תישאר מאחוריכם? קלין פוליש, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הניקיון של אחרי. 

מה צריך לדעת לפני שמתחילים לנקות אחרי פוליש? 

אז הבית נראה נהדר, אבל איך אפשר להתגורר בו שהוא רווי לכלוך, אבק ותזכורת שהרגע בוצע בו שיפוץ מאסיבי? לא צריך לחזור ולדבר על שאריות הצבע על הריצפה, על הטיח לרבות האבק שנותר בכל מקום. 

לא משנה עד כמה תשקיעו בשיפוץ אם הבית לא עבר ניקוי וחדרי האמבטיה לא עברו חיטוי כאילו לא עשיתם שום דבר וכאן, בדיוק כאן אתם צריכים חברת ניקיון שמבינה את זה, יכולה להקל עליכם ולסיים את המשימה שמתחילה בשיפוץ ומסתיימת בפעולה לא פחות הכרחית והיא ניקיון הנכס והכנתו למגורים תקינים. 

במסגרת ניקיון דירה שעברה שיפוץ, יידרש לראות את התמונה הכוללת ורק אחר כך להכין רשימת משימות החל מניקוי שירותים, אמבטיה, חיטוי, פוליש, שטיפת המרצפות והעלמת סימני הטיח. 

ניקוי דירה לאחר שיפוץ – לבד או עם חברת ניקיון? 

ההחלטה שאתם צריכים לקבל כאן לא חייבת להיות קשה, אם מדובר בניקוי חד פעמי זה עניין של זמן, יכולות ורצון שלכם להשקיע בהיבט הכלכלי. 

יש מצבים שתוכלו להתמודד עם ניקיון לבד, אבל כשמדובר לצורך העניין באירועים יוצאי דופן כמו הצפה או שריפה זה לבטח ידרוש מכם לעצור, לעשות חושבים ולהבין כי הסיכויים קלושים שתצליחו להתמודד עם זה לבד. 

למה לא לבד? כי יידרשו לא מעט כלים, החל ממכונת ייחודיות, שיטות ייחודיות וכל מה שיהפוך את זה לנקי ויעיל גם מבחינת הזמן שתוכלו להקדיש לכך אם בכלל. 

שוקלים לערב חברת ניקיון שתסייע לכם? זו יכולה להיות ההחלטה הטובה ביותר שתיקחו, אולי בשלב הזה כדאי שלא לחסוך בעלויות ולהקצות אותן לדבר שלא פחות חשוב מהשיפוץ עצמו והוא הניקיון, הגימור הסופי שבלעדיו לא תוכלו לממש מגורים או אפילו להשכיר אותו לכל המרבה במחיר. 

צריכים עזרה? קלין פוליש מביאים בפניכם נקודת מוצא חדשנית של שירותי ניקיון שעדיין לא הכרתם. בזכות שירותי הניקיון של קלין פוליש תוכלו גם אתם ליהנות מנכס חדש ולא להיות מוטרדים מלכלוך, אבק  או סיכון לכם ולסביבה. 

קלין פוליש – ניקיון מזווית אחרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך