WESTTINGHOUSE – מזגן או מאוורר? אתם שואלים אנחנו עונים

מאז ומעולם נשאלת השאלה, האם עדיף להישאר עם המזגן או לעבור אל מאווררי תקרה? מסתמן שיותר ויותר אנשים כבר הבינו את המשמעויות ומיישמים את היתרונות שיש למאווררי התקרה לספק
תמונה : CANVA

אז מה הדבר שגרם לאותם אנשים להשאיר את המזגן מאחור ולטפח מאווררי תקרה בחדר השינה או בסלון? ב WESTTHINGHOUSE שמחים יותר מתמיד לעזור ולשם כך קיבצנו את מיטב התשובות שיעזרו לכם לענות על כל השאלות הפתוחות, השאלות שתצטרכו לענות עליהן לפני שתחליטו כיצד לעבור את הקיץ הבא. 

מאווררי תקרה למה זה עדיף על מזגן? 

מאווררי תקרה אמרו את דברם ולא לחינם שאנשים זונחים את המזגנים ובוחרים בהם לקרר את החדרים בבית. בהשוואה למזגן, מאווררי התקרה חסכוניים יותר, הם לא פוגעים באיכות הסביבה והכי חשוב יכולים הן לקרר והן לחמם (תלוי במכשיר) את החדר במינימום הצלחה ובמעט אנרגיה. 

כמו כן, מנגנוני ההפעלה של מאווררי תקרה פשוטים ביחס למזגנים והכול בזכות פעולת סיבוב פשוטה של כנפיים היוצרת רוח שמפזרת אוויר קר לכל כיוון. באמצעות הרוח שנוצרת הזיעה מתאדה במהירות וכך נוצרת תחושה של רוח טבעית, סוג של בריזה לכל דבר. 

דבר נוסף שיש לציין הוא שלא כמו מזגנים מאווררי תקרה מפזרים את האוויר ואינם מכניסים אוויר קר בדומה למזגן שמשנה את הטמפרטורה על ידי ייצור אוויר קר. 

כמה עולה מאוורר תקרה והאם הוא עדיף מבחינת העלות על מזגן? 

כמו מזגן, כך גם מאווררי תקרה שיש צורך לבדוק בהם את עניין המנוע וסוגו. כאמור, בחירת המנוע זה דבר חשוב היות שזה מה שקובע בסופו של דבר את צריכת האנרגיה לרבות העלות של החשמל שתדרשו לשלם. 

השוק הפתוח מציע מאווררי תקרה עם מנוע גדול יותר וכן מאווררים שקטים יותר שיודעים בו זמנית לבצע חסכון אנרגטי שכבר דיברנו על אודותיו. בגדול, מאווררים יכולים בהחלט להוזיל משמעותית את הצריכה של החשמל ביותר מחמישים אחוז! לא מאמינים? שאלו את מי שהתנסה ומצליח לחסוך לא מעט עלויות בטווח הארוך. 

נמאס לכם מזוללי אנרגיה כמו מזגנים? בחודשי הקיץ החמים יש רק פתרון אחד וזה מאווררי תקרה מדהימים שיכולים להתאים את עצמם גם לימים קרים וכשם שהם מפזרים אוויר קר בימות הקיץ החמים יכולים לספק את המענה לאוויר החם בימים קרים ובבחירת המכשיר שמתאים לכך. 

דבר נוסף שיש לדבר עליו זה העלויות של ההתקנה, כאשר בוחרים מזגן ההתקנה שלו מן הסתם תהיה יקרה יותר ביחס למאוורר התקרה והנה חסרון אחד שאפשר בהחלט לדבר עליו אבל לא הוא הסיבה העיקרית להשארת המזגנים ובחירת מאווררי התקרה במקומם. 

מאווררי תקרה זולים יותר לטווח הארוך, כמו כן הן משתלמות יותר בהיבט חסכון באנרגיה ובסופו של דבר אינם מצריכים הכנה מיוחדת כגון שבירת תקרה ועלויות נוספות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך