מתנה אחת פינוק גדול אלסיום – כל מה שאתן צריכות במקום אחד

הרגע המדהים והמרגש ביותר זו לידה, זו יכולה להיות לידה ראשונה וזו יכולה להיות לידה שלישית התחושה שאותה תחושה וכך גם ההתרגשות בשיאה. במעמד הזה מחפשים מתנה, מה כדאי לקנות? איזו מתנה ליולדת תספק את התשובה המושלמת ליולדת שיש לה כמעט הכול וצריכה מתנה שתהיה גם פרקטית לעצמה ולתינוק?
תמונה : CANVA

במאמר שלפניכם אנחנו באליסיום נספק כמה דוגמאות למה שנקרא ריגוש מושלם, חיוך על הפנים והכי חשוב מתנה שלא תשכח עוד הרבה מאוד זמן. מוכנים לרגש? אליסיום – הבית למתנות הבלתי נשכחות. 

טיפים לרכישת מתנות לתינוק ולאם 

כדי לרכוש מתנה ליולדת חשוב מאוד לאתר מתנה שתספק מענה מושלם הן עבורה והן התינוק. הימים הסמוכים ללידה ואחריה הם קשים מאוד ולכן כל מה שהיולדת צריכה זה לנוח וכמה שיותר. מכאן אנחנו באליסיום חשבנו על הכול ומספקים מתנות מדהימות שיכולים בהחלט להפוך כל שימוש למהנה, מרגש וקל ביותר. 

לצורך הדוגמה מספקת אליסיום אריזות מהודרות ביותר, חלקן זולות יותר וחלקן יקרות כאמור הכול קשור בתקציב שיש לכם ביד, מה תרצו להשקיע ולמי מיועדת המתנה. יש חבילות מהודרות הכוללות כל מה שהיולדת צריכה במחיר 100 ₪ פלוס ויש חבילות שעלותן יכולה להגיע ל750 ₪ ויותר, כאמור אתם קובעים כמה לשלם ועד כמה אתם מסוגלים להשקיע. 

מה כולל מארז מתנות ליולדת מבית אלסיום? 

מבין מארזי הלידה היוקרתיים ביותר אפשר לקבל מתנה ליולדת הכוללת בתוכה קופסת עץ מהודרת לצורך מעמד לספרים לרך הנולד. כמו כן, מכיל המארז בובה רכה ומפנקת, נוזל לניקוי ושמירה על סביבה סטרילית החל בבקבוקים וכלה במשאבת חלב ומוצצים. 

כמו כן מחילה החבילה גם מבשם בדים לחדרי הילדים, תרסיס לניקוי וחיטוי צעצועים, קרם גוף מדהים לאם ולתינוק, שמן שקדים, שמפו, משחת החתלה, ג'יל היגני, שמיכה מפנקת ואפילו סינר בד מדהים המותאם הן לבנות והן לבנים. 

המארז המושלם כולל בתוכו כל מה שתבחרו והוא יגיע עד אליכם הביתה בתמורה קצת יקרה אבל בהחלט שווה לאותה יולדת שאתם אוהבים ומעריכים. 

האם התקציב שלכם נמוך יותר? גם כאן אליסיום מעניקה לכם את כל האפשרויות ומציעה מארז עשיר ומדהים המותאם לעלויות שאתם רוצים להשקיע מראש. כל מה שצריך זה לבקר באתר הבית שלנו ולבחור במדויק מה יענה לכם על הצורך או נכון יותר מה יחייך את החברה היקרה, את בת הזוג או אפילו את העמיתה לעבודה. 

מחפשים מתנה ליולדת? אליסיום המקום המושלם למצוא מארז מושלם המכיל בתוכו כל מה שהיולדת צריכה, אוהבת ומכירה. מיותר לציין כי כשאתם בוחרים מתנה שכזאת אתם לא רק מקלים על היולדת החדשה אלא דואגים לפנק את היולדת עצמה והן את היילוד שהצטרף למשפחה. 

אליסיום – עוזרים לכם לחייך נשים במארז קטן גדול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך