הכי כיף בבית

צליל אלבז מלווה את קובי פרץ כבר 8 שנים. היא הופיעה איתו במאות אולמות ובמות בארץ ובעולם אבל הכי הכי מרגש אותה להופיע בבית, באשדוד. ביום שלישי הקרוב, במסגרת פסטיבל תוצרת הארץ תתקיים הופעה אינטימית משהו בבית יד לבנים. אל תחמיצו

כמעט בלי לשים לב, עברו להן כבר 8 שנים מאז החלה צליל אלבז לשיר יחד עם קובי פרץ, כזמרת הליווי שלו. בנאמנות מושלמת, הולכת איתו יד ביד מאולם לאולם, מבמה לבמה, בין אם זה בר מצווה בעפולה, אמפי קיסריה, הפלגה של מנו ספנות או במסגרת דיל באחד המלונות באילת. בעונה החמה זה יכול להיות גם 2 או 3 הופעות בערב. אין חיסורים, אין היעדרויות, אין מחלות או במילים אחרות אין לה תחליף.

שלא תטעו, זוהי אינה עבודתה היחידה של צליל, מזה מספר שנים שהיא עובדת גם במוקד 144 של בזק, ואף הצליחה תוך כדי הטירוף הזה להשלים את לימודי התואר הראשון במכללת אשקלון. ביום שלישי הקרוב תעלה צליל לבמת בית יד לבנים בעיר, להופעה של קובי פרץ במסגרת פסטיבל "תוצרת הארץ", וזו ההזדמנות של האשדודים להחזיר לה אהבה. "אין כמו להופיע באשדוד", אומרת צליל בהתרגשות, "זהו תחושה של בית, זה משהו אחר. מכל המקומות שהופענו בהם בארץ ובעולם, באשדוד אני הכי מתרגשת".

עשיתם נוקיה עם אישתאר, קיסריה, ארה"ב.. אז אשדוד?

"אין ספק שציינת מקומות מאד מיוחדים. בקיסריה תמיד יש אווירה מחשמלת ומאד מיוחדת, אבל לבוא להופיע בבית, בפני המשפחה שלי, החברים שלי, אנשים שפוגשים אותי ברחוב, זה משהו שאין דומה לו".

המשפחה בטח באה להרבה הופעות. לא נמאס להם?

"ממש לא! הם באים להרבה הופעות זה נכון, אבל תמיד אנחנו מחדשים ומגוונים, יש אלבומים חדשים, שירים חדשים. הפעם, אני גם יודעת שתהיה נציגות נכבדת של 'בזק' וזה מאד מרגש אותי".

ניכר עליך שאת מתרגשת. אחרי כל כך הרבה שנים זה לא עובר?

"אני לא יכולה להגיד שאני מתרגשת ככה לפני כל הופעה, אבל זה בהחלט מרגש אותי להופיע כל פעם מחדש. אני חושבת שמי שלא מתרגש כשהוא עולה על במה אולי הוא לא במקצוע הנכון. בכלל, אני מאד אוהבת את מה שאני עושה ואני שמחה שיש לי הזדמנות להתפרנס מזה".

אם מדברים על פרנסה, את חושבת על קריירת סולו?

"מי שמגיע להופעות רואה אותי בחלק מהמופע יוצאת לקדמת הבמה ולוקחת את ההובלה. מבחינה מקצועית אני מאד שמחה מהמקום בו אני נמצאת כרגע, ויכול להיות שיגיע היום בו ארצה לצאת לדרך עצמאית. בינתיים טוב לי וזה הכי חשוב".

מה מצפה למי שיגיע לבית יד לבנים?

"מופע מאד קצבי, שמח. אנחנו אוהבים לעשות שמח ולהרים את הקהל על הרגליים. מה גם שהאולם יחסית קטן וזה נותן אווירה עוד יותר ביתית וחמה כך שההנאה מובטחת".
יום שלישי 28/7 בשעה 21:00, בית יד לבנים
כרטיסים בעלות 50 ₪ בקופת בית יד לבנים 08-8545833/4.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך