קשיש בן 80 תובע, נערת פיתוי עקצה אותי ב – 7 מיליון ש"ח

קשיש בן 80 טוען שחברת קלוריד הוציאו ממנו בדרכי מרמה כ -7 מיליון ש"ח וזאת על ידי שליחת נערת פיתוי שעקצה אותו

תושב נהריה בן – 80 הגיש לאחרונה תביעה בבית המשפט, ובה הוא טוען שהוא הוציא סכום של 7 מיליון ש"ח לחברה לשיווק מוצרים טבעיים וזאת על ידי שליחת נערת פיתוי שהיתה איתו בקשר רומנטי במשך כשנתיים.
בכתב התביעה נטען כי לפני שנתיים נציגה של חברת קלוריד יצרה עימו קשר בטענה כי קבלה את פרטיו מקופת החולים ויש בידי החברה מוצרים שמומלצים למצבו הרפואי.

בהמשך יצרה עימו קשר צעירה בשם ליאת בניסיון למכור לו תמרוקים שאותם רכב, זמן מה אח"כ היא הגיעה לביתו ושם לטענתו החלה בינהם מערכת יחסים, שבמהלכה היא הגיעה אליו מאשדוד פעם-פעמיים בשבוע והם נהגו לשתות אלכוהול ולשכב יחד.

לפי כתב התביעה, אותה צעירה סיפר לקשיש שהיא לא מרגישה טוב וכי רק המוצרים של קלוריד יכולים לסייע למצבה, וביקשה כי ירכוש לה אותם. התובע ממשיך לספר שבמשך שנתיים רכש עבורה תרובות ב – 5 מיליון ש"ח ובנוסף, כך לטענתו, רכש עבורה רכב בשווי 30 אלף ש"ח. בעקבות כך הקשיש טוען שהוא בחובות כבדים ועקב כך נאלץ לקחת הלוואות, חלקן מהשוק האפור.

התביעה דורשת פיצוי מחברת קלוריד בסך 4 מיליון ש"ח.

מקלוריד נמסר בתגובה: "החברה אינה פעילה, ומתנהל הליך לפירוקה בבית המשפט המחוזי בבאר-שבע. לגבי התביעה הנטענת, טרם הוגש כתב הגנה מטעם החברה, וטענות החברה ייטענו בבית המשפט. מקריאת כתב התביעה עולה בבירור כי אין לחברה כל מעורבות בטענות התובע, ואף התובע אינו מטיל אחריות כלשהי על החברה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך