גורדנה: "המשחק בחמישי הוא בזכות כוחות הביטחון שמוסרים נפשם"

מ.ס אשדוד "תארח" בחמישי (18:00, ספורט 3) את הפועל באר שבע בסמי עופר. רועי גורדנה יודע בדיוק בזכות מי זה. המאמן בן שמעון: "זה שאנחנו משחקים בסמי עופר זו עובדה מצערת עם כל האילוצים של התקופה".
רועי גורדנה. (צילום: טל אקוקה).

מ.ס אשדוד תערוך את משחקה הבייתי, בחמישי מול באר שבע, באיצטדיון "סמי עופר" (18.00, ספורט 3), בגלל המצב הביטחוני. המאמן רן בן שמעון לא אוהב את העובדה שהקבוצה תערוך את משחק הבית בחיפה: "זה שאנחנו משחקים בסמי עופר זו עובדה מצערת עם כל האילוצים של התקופה. ננסה לעמוד באתגרים שלנו כמו שעשינו במהלך כל השנה. נקווה שנעשה זאת גם הפעם. זה משחק מרכזי עבורנו, אבל הכי חשוב בתקופה הז שכולם ישמרו על הבריאות שלהם".

הקשר רועי גורדנה התייחס למצב הביטחוני והביע את הערכתו לכוחות הביטחון: "לפני שנדבר על המשחק, אני רוצה לחזק את תושבי המדינה, את החיילם ואת כוחות הביטחון שמוסרים את הנפש עבורנו. זה שאנחנו יכולים לשחק זה הרבה בזכותם. לגבי המשחק, זה משחק להכריע את המקום השלישי. משחק על כל הקופה. אנחנו מקווים לעשות את העבודה בחמישי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך