כל הדרכים לשיפור איכות החיים מובילות לכיוון אחד – כך תבחרו דשא סינטטי שנכון עבורכם

אחת השאלות הנפוצות ביותר בעת עיצוב הבית מחדש או שדרוגו זה איך בוחרים דשא סינטטי? מה ההבדל בין הסוגים השונים ומה כדאי להביא בחשבון ובדיוק לשם כך אנחנו בפשוט דשא מביאים לכם את המידע שיחשוף אתכם ללא מעט חברות שמשווקות את מה שאתם מחפשים על כל היתרונות והחסרונות
צילום: CANVA

זקוקים לעזרה? הנה לפניכם כל המידע שאנחנו בפשוט ירוק מביאים לפניכם כדי להוציא לפועל את הבחירה הטובה ביותר. 

איך בוחרים דשא ירוק עד? על דשא סינטטי ומשימות שחשוב לסמן בV 

אם אתם ניגשים לבחירת דשא סינטטי חשוב שתעשו את זה נכון ובדיוק כמו לא מעט מוצרים אחרים בפרט בבחירה זו סמנו לכם מאפיינים של המוצר, עשו השוואה בין הדברים והכי חשוב התאימו את הדשא למה שאתם יכולים ומסוגלים. 

לא מבינים למה הכוונה? יש מוצרים שידרשו מכם תחזוקה קלה יותר ויש מורכבת יותר ולכן חשוב לקחת את הדברים הללו בחשבון לפני שאתם משקיעים במפרט שאולי לא יתאים לכם בהמשך. 

אם אתם שוקלים להחליף את הדשא ואת הגנן הקבוע בדשא סינטטי, בחרו דשא עם תפרים צפופים. זה חשוב כי זה מה שלמעשה מעניק את המראה האסתטי והיפה שתמיד אומר "הדשא של השכן ירוק (יותר)". 

צפיפות של דשא נמדדת למטר מרובע וכמות יפה היא בין שמונת אלפים תפרים ועד עשרים וחמש אלף ויותר. כאמור, ככל שהצפיפות תהיה גדולה יותר כך הדשא ייראה טבעי ויישאר אתכם הרבה מאוד זמן. 

פרמטר נוסף בעת בחירת הדשא קשור גם בקוטר הסיבים והעובי שלהם. פרמטר זה הוא בלתי נמנע היות שיש חברות שאצלן הקוטר והצפיפות היא כלפי מעלה ויש כלפי מטה. כאמור, ככל שהרמה גבוהה יותר ומידת הDTEX ( אומדן למשקל וצפיפות) גבוהה יותר כך הסיכויים שהדשא שבחרתם איכותי ללא פשרות. 

לסיכום, אל תיקחו בחשבון רק את מספר התפרים אלא גם את מידת הDTEX והנה לכם מוצר בלתי נשכח שיכול להפוך כל ישיבה בגינה לישיבה סופר מפנקת. 

ומה באשר לגובה הסיבים? הנה עוד משהו שחשוב לדעת לפני שאתם מפיחים חיים בגינה 

דבר שלא חשוב פחות במעמד בחירת דשא סינטטי זה לבדוק הוא גובה הסיב עצמו, כאמור, ככל שהסיב יהיה נמוך יותר כך הדשא ייראה אסתטי יותר מאידך גיסא, אם אתם מאוהבי המראה הפראי יותר ייתכן שתבחרו דשא ארוך ורך יותר. בגדול, הטווחים המומלצים נע בין 24 ס"מ ועד ל42 ס"מ. 

בוחרים מידת 42 ס"מ? קחו בחשבון שיידרש מכם ללכת על דגמי דשא עם יותר תפרים שאחרת סיבי הדשא ישכבו ולא עשיתם בזה דבר ולו חצי דבר. 

 

לא יודעים מה לבחור ואיך לבחור את הנכון ביותר? מה משפיע על המוצר, אילו תקנים, איכויות ואחריות מוצר? פשוט דשא ואתם מסודרים! 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך