צילום קווי ביוב – מאתרים את התקלה לפני כולם ומשפרים לכם את איכות החיים

אם משהו לא עובד לכם בבית או בעסק, הריח גורם להרתעה ומי הביוב עולים על גדותיהם ואין לכם מושג מה הסיבה לכך, כל מה שתצטרכו זה צילום קווי ביוב. אז אם בעבר היה צורך לשבור את המרצפות בכדי להגיע לחקר האמת שהרי היום השתנו היוצרות ובזכות המומחים של AT-TEC גם אתם תוכלו להגיד שלום לתקלה שתעלם כלעומת שבאה.  At- tec מוכרים כאיגוד מאתרי נזילות ותרמוגרפיה בישראל וישמחו לאתר לכם את הבעיה שמקשה על השגרה וחיי היום יום
צילום: CANVA

צילום קווי ביוב.- פתרון אחד שיכול לעשות את זה קל ופשוט גם עבורכם  

עידן האינסטנט הביא שינוי מבורך, למעשה כיום יותר ויותר אנשים יודעים כיצד לפתור את הבעיה של הביוב העולה על גדותיו באמצעות צילום קווי ביוב. בדיקה באמצעות מצלמה זו יכול להקל על הבעיה לאין שעור ובפרט אם הצילום מתבצע על ידי טובי הכלים וטובי  כמה זה קל, אבל כשזה יתבצע על ידי ידיים מקצועיות מובטחים לכם ב100 אחוזי הצלחה. 

צילום קווי ביוב יאפשר טיפול מהיר בתקלה גלויה או סמויה בביוב בתנאי שאתם מפקידים את המשימה בידי נותני שירות שיש להם את הכלים ואת הדרך הנכונה לשם כך. 

מערכת הביוב שלכם מעבירה כמויות אדירות של מים ולכן כאשר מתגלה תקלה זה יכול לבוא לידי ביטוי בהצפה ולעיתים גם הצפה בריצוף וקירות הבית. רוצים למנוע את המצב הזה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על המצלמה ששינתה את הדברים ויכולה לטפל ולמגר גם את הבעיה שנוצרה בקווי הביוב שלכם. 

צילום הביוב באמצעות מצלמה ייעודית 

צילום קווי ביוב הינו הליך שמתרחש באמצעות מצלמה מזערית המורכבת מסיב אופטי קטן שקולט את כל התרחישים 360 מעלות. כאמור, בזכות היכולות של המצלמה כל מה שנעשה זה החדרתה לאזור הבעייתי, לכידת הבעיה ושידורה על מסך בזמן אמת. 

מטרת המצלמה לא רק לעלות על הבעיה, אלא לאתר את הבעיה בזמן ולמגר נזקים, שבר ועלויות יקרות כפי שהיה נהוג בעבר. 

מצלמת קווי ביוב תאפשר לאתר את הבעיה הקטנה והגדולה הקיימת בקווי ביוב ולהחליט מה נדרש להחליף ומהו סדר גודל התיקון שיידרש לשם כך. כמו כן באמצעות המצלמה יהיה ניתן לגלות חורים, סדקים, סתימות שורשים וכניסת גופים זרים אחרים לרבות קריסת הצינור וניתוקים כאלה ואחרים המצריכים תיקון מידי. 

צילום קווי ביוב יבוצע גם כאשר יתקיים שיפוע שלילי בביוב עקב תזוזה או הנחה לא טובה של הקו וכן כשלים במרזב עקב שיפוץ או תזוזה. 

הביוב שלכם מפיץ ריחות לא נעימים בבית או במשרד? יש לכם רטיבות בלתי מוסברת מהסלון או משאר החדרים? באמצעות שירות ממוקד ופעולת צילום קווי ביוב תוכלו גם אתם לעלות את הבעיה וכן למזער נזקים בזמן אמת!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך