עומדים לפני תהליך פינוי בינוי? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת רגע לפני

כאשר מדברים על הליך פינוי בינוי מדברים על אחד ההליכים שתפסו תאוצה רבה בלא מעט מקומות ברחבי הארץ. אז בזמן שיסודות הבניין כבר לא כתמול שלשום הדבר הטוב ביותר שיקרה לביטחון הדיירים, הסביבה ואיכות החיים זה פרויקט זה שיכול בהחלט לשנות את החיים לבלתי היכר
תמונה: CANVA

כאמור, פרויקטים של פינוי בינוי עשויים להוות פתרון אחד גדול ומביאים לא מעט יתרונות אבל מה קורה כשהם נעשים לא על פי הכללים הנדרשים? מה לגבי השלבים הבירוקרטיים? בדיוק לשם כך יספק לכם עורך דין פינוי בינוי כמה תשובות שיעשו לכם סדר לפני שתיקחו את זה צעד אחד קדימה. 

מה אורכו של פרויקט של פינוי בינוי ? 

לוח זמנים זה בהחלט דבר שרצוי לברר לפני שנכנסים לכל תהליך, אבל האם אפשר לספק אותו כשמדברים על פרויקט פינוי בינוי? "שלא כמו מצבים אחרים" עונה עורך דין פינוי בינוי, "הליך של פינוי בינוי ואורכו תלוי בעיקר בשיתופי פעולה בין בעלי הזכויות לבין גופים כמו עירייה לרבות היזם. 

לצורך העניין, מטעם הרשויות המקומיות בעניין ההתחדשות עניין האישורים יכול להתקצר ואילו במתחם בו מעורבים בעלי דירה ובעל הפרויקט רואה בזה אופציה לעסקאות מקרקעין העניין בהחלט יכול להוות בעיה ולעכב את ההליך. עם זאת, חשוב לציין שבמצבים הפוכים בהם הקבלן כן רואה את טובת הדיירים ולא את טובת המקרקעין ההליך יכול בהחלט להתקצר משמעותית. 

מה יכול להצליח או להכשיל פרויקט פינוי בינוי? 

מאחורי כל פרויקט פינוי בינוי מוצלח עומדים מייצגים עם הצלחות מוכחות ולכן חשוב לעשות כל מהלך ומהלך בליווי של עורך דין פינוי בינוי מקצועי שמבין בתחום. 

נתקלתם במצבים בהם התהליך לא יצא לפועל? אחת הסיבות השכיחות לפרויקט פינוי בינוי שנשכל טמונות בחוסר טיפול בנושא אחד או בגורמים לא מיומנים שלקחו את ענייני הבירוקרטיה לידיהם. 

רוצים שזה לא יקרה לכם? באמצעות עורך דין פינוי בינוי בעל ניסיון בתחום תוכלו להיות שקטים שכל העניינים בנושאי הפרויקט יוותרו מסונכרנים ושום דבר לא יפסח על הרשות המקומית, העירייה וכל שאר הנושאים. 

בגדול? כשנכנסים לפרויקט שכזה, המייצג הוא זה שיכול לתת את הטון הנכון ולגרום גם לרשות מקומית "שאינה סגורה על עצמה" להבין את החזון ולתת לדברים לקרות בצורה חלקה ולא להערים קשיים. 

בסיכום דבר, בכדי שההליך יצליח, יסתיים מהר ושום דבר לא יהפוך את התהליך לבעייתי וחסר יתרונות אתם מחויבים לתת את מבטחכם באדם שבקיא בעניין. עורך דין פינוי בינוי ל. עמידור ושות, מסייעים לכם החל משלב ההתארגנות הראשונית ועד לרישום הזכויות והוצאת הדברים לפועל. 

רוצים להיכנס לפרויקט פינוי בינוי בדרך הנכונה ביותר? ל. עמידור, רואים בכל מכשול אתגר לכל דבר!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך