2 עצות עסקיות שיעזרו לכם להפוך כל עסק רגיל למצליח

כשמדברים על ניהול עסק, מדברים על תחרות לא קטנה בכלל ובפרט שמדברים על הקמתו במדינת ישראל. עד כה השוק רווי משירות או מוצר דומים למה שאתם מציעים? איך ניתן בכל זאת להתגבר על הכול ולהשיג פופולאריות והצלחה לאין שעור?
תמונה: CANVA

אם עד היום העסק שלכם נחשב "בסדר" או הוגדר עלי יד אחרים כ"ממוצע" הגיע הזמן לצאת מהמקום הבטוח ולהצליח אותו באמצעות חשיבה מחוץ לקופסא. 

צריכים עזרה? שלום אני אסי קומבליס ואני היועץ שיכול לבנות לכם תוכנית עסקית מוצלחת אבל קודם לכן אשמח לספק לכם 2 עצות שיעזרו לכם גם אם תבחרו להמשיך ולצעוד לבד. 

עצה מס' אחת   ייעוץ ובניית תוכנית עסקית גם אם אתם כבר באמצע הדרך 

לא תאמינו, אבל אף פעם לא מאוחר מדי, תמיד תהיה זו הדקה ה89 לעשות את השינוי המיוחל, להפסיק לשאול למה העסק או המוצר של השכן נמכרים יותר משלנו? בין אם מדובר בעסק צעיר או שנמצא כבר בהמשך דרכו, אפשר ואפילו מומלץ להיעזר בייעוץ עסקי במטרה שזה יבנה לכם תוכנית עסקית התפורה בדיוק למידותיכם. 

מבין כל היתרונות שיש לאותה תוכנית עסקית להציע לכם , לא רק שתלמדו כיצד לנצל את התקציב העומד לרשותכם אלא גם תבינו לראשונה מה התשתית הנכונה לעסק שלכם וכיצד באמצעות התוכנית הנכונה תוכלו לנצל את המשאבים הנכונים ולצמוח למקומות שעדיין לא ביקרתם בהם. 

רוצים לדבר על העתיד שלכם? כבר כאן אני ממליץ לכם קודם כל לחשוב על ההווה שלכם באמצעות תוכנית עסקית שבה תפרטו את כל המרכיבים שיעזרו לכם להפוך חלום למציאות חיה, עסק או מוצר פרודוקטיביים לאורך זמן. 

עצה מספר שתיים למדו את מצב העסק בהווה 

דעו את העסק שלכם בהווה ובעתיד. שנייה לפני שאתם יוצאים לדרך חדשה ולבחירת תוכנית עסקית בדקו מה מצבו של העסק כיום ומה הוא צריך באמת.  

בבדיקה זו בדקו הוצאות לעומת הכנסות, כמות עובדים בארגון, מכירות, אספקת סחורה ובסופו של דבר גזירת המסקנה ותשובה בנוגע לשאלת השאלות "לאן ממשיכים מכאן ואיך משמרים את החלום הישן"? 

רואה חשבון מבין בנתונים הכספיים אך לא יוכל לתת לכם תמונה מקיפה על התכנון העסקי העתידי של העסק ולכן, מכורך הדרישה הזאת אתם חייבים, אבל חייבים לעצמכם בניית תוכנית עסקית ומומחה שילווה וידע לשים את האצבע במקומכם על הדברים החשובים באמת. 

אלו היו 2 עצות מתוך תורה שלמה שמטרתה ללמד עסקים "איך להישאר מעל פני המים"  ובו זמנית לצלוח את התחרות הקשה. 

חושבים שאתם זקוקים לעזרה? איפה לדעתכם יהיה העסק שלכם בעוד חמש שנים מהיום?  אסי קומבליס מגלה לכם את הסוד כיצד ניתן לשמור על החלום ועל הקיים באמצעות רעיונות יצירתיים במיוחד.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך