איך למנוע מחולדות ועכברים להיכנס אלי הביתה?

חולדות ועכברים הם מטרד בעייתי מאוד בבתים מהסיבה שהם מכרסמים כל דבר שנמצא בדרכם והם גם נושאים איתם מחלות ועשויים להעביר אותם לבני הבית. אז איך תמנעו כניסה של חולדות ועכברים לבית שלכם? בכתבה הבאה נכיר מעט את היצורים המכרסמים שפוקדים מידי פעם את ביתכם ונסביר כיצד נמנע את כניסתם
קרדיט תמונה: freepik

נעים להכיר, חולדות ועכברים

החולדה וגם העכבר הם למעשה מכרסמים שמחפשים מקום עם אוכל והבית שלכם הוא למעשה אחד המקומות היותר טובים לשהות בהם מבחינתם. יש להם מקומות צפופים וחמים להסתתר בהם וחוש ריח מפותח כדי לצאת, לכרסם משהו ולחזור לאזור החמים. חשוב לומר כי עכברים וחולדות לא מכרסמים רק אוכל, הם מכרסמים כל דבר ולכן בבית שבו הם מסתתרים, סביר שתראו כרסומים בחוטי החשמל, בבדים, ספות ורהיטים. 

ברגע שעכבר או חולדה נכנסו לבית שלכם, הם ללא ספק מרגישים בבית, הם עשויים לחלות ולהעביר מחלות, ממש כמו כל בן בית שאוהב להיות בבית כאשר הוא חולה והם עושים את צרכיהם ולכן סביר שכאשר אחד מהם נכנס לבית שלכם, אתם תראו גללים קטנים של צואה וגם ריח של שתן. אם קראתם עד כאן, כנראה שאתם מבינים שבמקרה שהם נכנסו אל ביתכם, כנראה שחייב כמה שיותר מהר להזמין הדברת עכברים וחולדות ולהיפטר מהם. 

הדברת חולדות ועכברים באופן מקצועי שמונעת כניסה מחודשת שלהם אל הבית

כדי למנוע כניסה של חולדות ועכברים אליכם הביתה, חשוב להזמין הדברת חולדות מקצועית. הסיבה שזה מחייב הדברה מקצועית היא היכולת של מדביר להכיר היטב את המכרסמים הללו ואת הדרך היעילה למנוע את הגעתם. המדביר חייב להכיר כי החולדה אוהבת לחיות בביובים ולכן היא עשויה להגיע אלינו משם. היא מטפסת על צינורות בקלות יתרה ואף נכנסת אלינו הביתה מאזור השירותים. מדביר מקצועי ישתמש בפיתיונות מורעלים בדיוק במקומות האלו ומכיוון שמדובר בפתרון רעיל, רק מדביר מקצועי רשאי לבצע זאת. גם עם העכבר ינהג המדביר בצורה כזו. הדברה נגד עכברים תתבצע גם על ידי פיתיונות רעילים במקומות אסטרטגיים בבית , גם על ידי מלכודות מיוחדות ועל ידי ריסוס שיבריח עכברים נוספים שמסתתרים וצאצאים שלהם. 

מתי יש להזמין לוכד עכברים?

כאשר גיליתם עכבר בבית, מומלץ להזמין מדביר שהוא גם לוכד עכברים שלוכד את העכבר במקום. תחילה הוא ילכוד את העכבר שראיתם ולאחר מכן יבצע מניעה של עכברים וחולדות נוספים. עכבר שכבר ראיתם, אין סיבה להשאיר אותו בבית, אלא לתפוס אותו ולהוציא כמה שיותר מהר. 

לסיכום, חולדות ועכברים הם מטרד, אך בעזרת מדביר מקצועי ומוסמך אתם יכולים להיפטר מהם ולמנוע את כניסתם שוב. הכרות של המדביר עם המכרסמים זה מה שיביא להצלחת ההדברה והלכידה של המכרסמים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך