אירועי הקיץ של חודש אוגוסט בקניון לב אשדוד

קניון עופר לב אשדוד - מקבוצת קניוני עופר, ממשיך לקיים בחופש הגדול מגוון פעילויות והצגות לילדים ולכל המשפחה - הכניסה חופשית!, כל יום שני ורביעי בשעה 17:30 תתקיים הצגת ילדים קסומה או מופע הפעלה חוויתי בקומה 1 במתחם זברה.
צילום: פבל

יום שני, 3/8/15 – wow מופע קסמים – מופע קסמים מהפנט לכל המשפחה, בשילוב שלל קסמים: העלמת חפצים, קסמי אש, זריזות ידיים, מלא הומור בשיתוף הילדים! חוויה גדולה לקטנים ולגדולים כאחד.

יום רביעי, 5/8/15 – הצגה החלילן מהמלין – בעיירה רחוקה בשם המלין, חיו התושבים בשקט ובשלווה, עד שיום אחד צצה בעיה… לא אחת או שתיים, אלא מאה! עכברים קטנים ואפורים החלו לצאת מכל החורים ולרוץ לכל הכיוונים. התושבים המודאגים לא ידעו מה לעשות, עד שיום אחד, הגיע לעיירה ילד לא מוכר ובכיסו, חליל זהוב ומוזר….

יום שני, 10/8/15 – המופע של טופי – סוכריית הטופי המתוקה יוצאת במסע לרכבת אל ארץ הממתקים, בדרכה מגיעה טופי אל ארצות קסומות ומופלאות! מופע מרתק המצית את דמיונם של הילדים ומשלב קטעים מוזיקליים סוחפים יחד עם ריקודים, מקצבים, תיפוף, ולסיום… הפתעה מיוחדת!

יום רביעי, 12/8/15 – הביצה שהתחפשה – סיפורה של ביצה עגלגלה ויפה שמאסה להסתכל במראה ורוצה להיות מישהי אחרת. סיפור נפלא על ביצה מקסימה שלמדה, שהכי טוב להיות אתה.

יום שני, 17/8/15 – הקיפוד שרצה להיות אחר
– סיפורו של קיפוד, חברותי וחמוד- שיותר מהכל רצה לרקוד עם חברים, אך כיצד יוכל לעשות זאת- כשהקוצים את כולם עוקצים? ההצגה מעבירה מסר של קבלה עצמית וקבלת השונה בדרך צבעונית ומצחיקה!

יום רביעי, 19/8/15 – המופע של בוב ספוג
– בוב ספוג מגיע ממצולות הים להכיר את הילדים במופע המשלב שירים, ריקודים, משחקים והמון כיף. בוב ספוג מגלה כמה שהילדים אוהבים לצחוק ולהשתעשע וכך הוא מגלה שזה המקום שהוא רוצה לחיות בו.

יום שני, 24/8/15 – רוטב סלסה – חגיגה לטינית סוחפת על רחבת הריקודים, בה הילדים נחשפים למגוון סגנונות שונים של ריקודים אהובים ומוכרים!

יום רביעי, 26/8/15 – הבית בקצה החורשה – מבוסס על הסיפור מיץ פטל מאת חיה שנה. מי גר בבית שבקצה החורשה? אולי התרנגול? הקיפוד? או אולי הציפור הצהובה?… חיות היער יוצאות לפענח את התעלומה. את מי הם יגלו? איזו חיה?

יום שני, 31/8/15 – הדירה בקומה החמישית – בקומה החמישית במגדל דיירים, עד לא מכבר התגורר לו מר עכבר, כעת עומדת הדירה ריקה. בעקבות המצב, החליטו כל הדיירים, לאחר חשיבה והרהורים, להעמיד את הדירה להשכרה. הדירה יפה וגדולה, הנוף נפלא והשכנים….. טוב, זה עניין של דעה.

בנוסף:
מבצע 1+1 על מתקני כיכר הילדים בימי שלישי!
שני מתקנים בעלות 10 ₪ בלבד

כל יום שלישי במהלך חודש אוגוסט מוזמנים הילדים ליהנות ממבצע 1+1 על הרכבת החשמלית והבנג'י טרמפולינה בכיכר הילדים

כיכר הילדים כוללת בין היתר: קיר טיפוס, רכבת חשמלית, בנג'י טרמפולינה ומתחם פעלטונים לגיל הרך. הכניסה והשימוש בקיר הטיפוס ולמתחם הפעלטונים חופשית במהלך היום ובחינם.
רכישת כרטיסים בקופת הפעלטון
הכיכר פתוחה במהלך חופשת הקיץ בין השעות 10:00-20:00

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך