הדור הבא: אלכסנדרה סגינר

אלכסנדרה סגינר (20) הינה חיילת, המשרתת כמדריכת כושר. כמו כן היא גם רקדנית, שחקנית, מאמנת ומתחילה בקרוב לימודי תואר ראשון.

דמות מופת או ממי את מקבלת השראה?
"אני לוקחת השראה ואת הרצון להמשיך להיאבק מכל אחד שנמצא במקום שבו אני רוצה להיות בעתיד, על הבמות הכי גדולות בעולם, כל אותם אנשים שעם כל הקשיים בדרך לא מוותרים ונלחמים על מה שהם אוהבים באמת! אני ממש מחזיקה מהם ומעריצה אותם"

עבודה/יצירה שאת גאה בה או שקיבלת תגובה מרגשת.
"מגיל שלוש אני נמצאת על במות, הייתי אלופת הארץ, השתתפתי בתוכנית "הדבר הגדול הבא" והגעתי למקום ה-4 המכובד. השתתפתי במחזות זמר והצגות לצד אומנים מאוד גדולים במדינה שלנו, ועדיין ממשיכה לעבוד לצידם. כל התמיכה מהם מאוד עוזרת לי להמשיך ולהתקדם, ובמקביל להאמין שעם הרבה רצון ועבודה קשה אוכל להצליח".

איפה את רואה את עצמך בעוד עשור?
"אסיים תואר, אמשיך לעסוק בדברים הכי קטנים שבשבילי נחשבים לגדולים, אמשיך להתנדב בבתי חולים ולהעלות חיוך על הפנים של אותם הילדים המקסימים האלה, שממלאים אותי באושר, וגם אכבוש את הבמות הכי גדולות בעולם, ואפילו אולי עוד אפתח מקום משלי ואצליח לעשות שינוי בארץ בתחום המחול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך