מבצע: "שומר החומות" – שר הביטחון בני גנץ ביקר באשדוד

שר הביטחון בני גנץ קיים הבוקר (ג') סיור והערכת מצב בחמ"ל העירוני בעיריית אשדוד ביחד עם ראש העיר יחיאל לסרי, השר מיכאל ביטון והשר עמיר פרץ. לשר הביטחון גנץ התלוו גם ראש רח"ל יורם לרדו וראש מחוז דרום בפיקוד העורף אל"מ שגיא ברוך.
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

גנץ ביקש להודות לראש העיר ולעובדי החירום בעירייה על העבודה מסביב לשעון, ושיתוף הפעולה עם פיקוד העורף וההנחיות מצילות החיים שמועברות לאוכלוסיות השונות בעיר באופן מותאם.

עוד אמר גנץ: כי "העמידה האיתנה בעורף מאפשרת לצה"ל את מרחב הפעולה וכי לרשויות המקומיות תפקיד קריטי במערכה."

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "שמחתי לארח את שר הביטחון ואת השר לעניינים אזרחיים במשרד הביטחון בביקורם באשדוד. הצגתי בפני השרים את תורת ההפעלה בחירום שעל בסיסה אנו פועלים במבצע הנוכחי, לצד סדרי הפעולה בעת ירי רקטי לעבר העיר. כמו כן, הצגתי בפני השרים כנושא מרכזי את פערי המיגון הקיימים בעיר ואת הפעולות שאנו נוקטים כדי לסייע לתושבי העיר במציאת פתרונות מיגון וזאת עד לקבלת החלטה ברמה הארצית בנושא חשוב זה. בסיום הפגישה ביקשתי להודות באמצעות שר הביטחון לכוחות הביטחון הפועלים לילות כימים למען ביטחונה של מדינת ישראל ושל העיר אשדוד העומדת כולה מאחורי צה"ל וכוחות הביטחון."

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון: "הניהול העירוני באשדוד לאורך השנים הוא מצוין, וכפי שהוכיח את עצמו בשגרה, כך גם במעבר לחירום. הניסיון שנצבר לאורך השנים, לצד היזמות המקומית העירונית, הם הבסיס לחוסן החברתי שתושבי העיר מפגינים. ההתפתחות והשכלול של העבודה המשותפת של הרשות המקומית, הממשלה, הצבא וכוחות הביטחון, מהווים דוגמה ומופת לכלל הרשויות. אני מצדיע לראש העיר, להנהגה העירונית ולצוותי העירייה על המסירות והמקצועיות."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך