השר עמיר פרץ ביקר באשדוד והשתתף בהערכת מצב

השר עמיר פרץ השתתף הבוקר בהערכת מצב שקיים ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי ביחד עם ראשי המכלולים העירוני , צבא, משטרה, כיבוי אש ומד"א.

מיד עם כניסת השר החלו כולם למחוא כפיים לשר ולאחר מכאן ביקש ראש העיר לסרי להודות לשר פרץ, אבי כיפת ברזל, בשם כל תושבי אשדוד, על הובלת הפיתוח של כיפת ברזל אשר מפגינה גם בסבב הנוכחי הצלחות מדהימות בכמות היירוטים של טילים שנורו לעבר אשדוד.

במהלך הערכת המצב, ראש העיר סקר את מצבה של העיר בתשעת ימי המבצע ואמר: "תושבי העיר עומדים איתן אל מתקפת החמאס, אולם על אף שבסה"כ מצבה של העיר במצב טוב ביחס לערים גדולות בישראל, ישנן שכונות שאין להם ממד וזה מטריד את מנוחתו"

עוד הוסיף כי "היום שילוב הכוחות מסונכרנים ובתוך דקות אנו יודעים אם היתה פגיעה, איפה היא היתה והאם יש נפגעים"

השר פרץ אמר בסיום הסקירה: "אשדוד היא אחת הערים המטווחות ביותר. אנשים מרגישים נוח עם הכיסוי האווירי של כיפת ברזל שמאפשרת שגרה מסוימת, אך אסור להיות שאננים כיוון שגם אם הכיפה מיירטת 92% עדין יש נפילות של 8% ואסור להיות שאננים. אני רוצה להודות לראש העיר ולתושבים על חוסנם ופעילותם בימים קשים אלה"

השר פרץ הוסיף: "פניתי לראש הממשלה , לראש הממשלה החליפי ושר האוצר בכדי לאשר באופן מיידי פיצויים בהתאם למתווה צוק איתן. כמו כן ביקשתי לאשר את הצעתי לממד לכל אזרח. זהו אינטרס של המדינה לא פחות משל האזרחים. אנו חייבים לשלב בין הגנה אקטיבית להגנה פאסיבית. השילוב הזה הוכיח את עצמו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך