אלון דאי היה מעורב בתאונה במירוץ הראשון של עונת 'נסקאר' אירופה

אלוף אירופה במרוצי 'נסקאר', אלון דאי מאשדוד, לא רק שהגיע ממש לפני פתיחת המירוץ הראשון של העונה בולנסיה, בגלל המצב בישראל, אלא שהיה מעורב בתאונה במהלך המירוץ, ולא סיים את המירוץ השני. רכבו נהרס. במירוץ הראשון סיים חמישי. דאי: "אני לא דואג. חזרתי מפערים הרבה יותר גדולים. זה רק מכניס יותר אתגר לעונה הזאת".
קרדיט - EuroNASCAR

אליפות אירופה במרוצי 'נסקאר' נפתחה בימים אלה בולנסיה, ספרד. אלון דאי מאשדוד, שהוא אלוף הסבב, הגיע שעות ספורות לפני המירוץ (2 מרוצים ביומיים – מ.ס), בגלל הירי על ישראל ועיכוב בטיסות, וזה השפיע על המירוץ שלו.

דאי מספר: "היתה התחלה קשה. מעבר לקושי להגיע לאירופה וזה שהגעתי ללא אימון בכלל, עוד איכשהו הצלחתי להתברג במקום השני במדידת זמנים. אבל במרוץ הראשון היו לי תקלות טכניות בדיוק שתפסתי את ההובלה, משהו שהפיל אותי עד המקום השלישי ולבסוף החמישי. ובמרוץ השני, תוך כדי קרב ארוך ממש על הנצחון, היתי מעורב בתאונה עם המוביל משהו ששבר את הרכב לגמרי. אני לא דואג. חזרתי מפערים הרבה יותר גדולים. זה רק מכניס יותר אתגר לעונה הזאת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך