בעקבות הירי על הדרום: צה"ל תקף שוב את ה'מטרו' של חמאס – צפו

הלילה הותקפו כ-35 יעדי טרור בטווח זמן של כ- 20 דקות. התקיפה בוצעה על ידי 54 מטוסי קרב. במהלך תקיפה זו, הותקפו כ-15 ק"מ של מנהרות הטרור. החל מהשעה 19:00 אמש, זוהו כ-60 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל.
צילום: איחוד הצלה.

בפעם השלישית במבצע "שומר החומות", גל תקיפות נרחב של צה"ל נגד ה'מטרו' של ארגון הטרור חמאס. התקיפה הייתה גם כתגובה על הירי המאסיבי על הדרום.

בשעות הלילה, בוצעה תקיפת 'מטרו' ג' בצפון רצועת עזה. במסגרת התקיפה, הותקפו כ-35 יעדי טרור בטווח זמן של כ- 20 דקות. התקיפה בוצעה על ידי 54 מטוסי קרב תוך שימוש בכ-110 חימושים מדויקים. במהלך תקיפה זו, הותקפו כ-15 ק"מ של מנהרות הטרור. תקיפה זו הינה חלק ממבצע רחב של צה"ל לפגיעה משמעותית במערך התת קרקע של ארגוני הטרור ברצועה.

צה"ל מסר כי החל מהשעה 19:00 אמש, זוהו כ-60 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כ-10 שיגורים נפלו בשטח הרצועה. לוחמי ההגנה האווירית יירטו עשרות רקטות על פי מדיניות היירוט.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך