חדש: דף תמיכה בפייסבוק ל"שבת היום!"

אחרי שהפך לכוכב רשת עם סרטונים שנצפו על ידי מאות אלפים, ולאחר שנעצר, שוחרר וקיבל צו הרחקה, מגיע דף התמיכה בפייסבוק שנקרא "תומכים בצדיק שצועק שבת היום"

חשבנו לרגע שלא נשמע יותר מכוכב הסרטונים שנהג לצעוק מדיי שבת במתחם ביג "שבת היום" לאחר שנעצר על ידי משטרת ישראל והורחק ממתחם ביג. אך מסתבר שיש לבחור מספר מעריצים, כשאלמונים הקימו לפני מספר ימים דף תמיכה בבחור, תחת השם "תומכים בצדיק שצועק שבת היום", עוד הוסיפו בתמונת הקאבר את צילומי מסך מהסרטונים יחד עם הכיתוב "צדיק אחד בסדום ועמורה צועק בקול גדול ומחורר את השמיים שבת היום!!!!".

דף הפייסבוק: כניסה

צילום: דף הפייסבוק
צילום: דף הפייסבוק

לטענת מקימי הדף, הוא נפתח לשם תמיכה בצדיק שנלחם נגד חילול השבת – כך לטענתם: "קבוצת תמיכה בצדיק שנלחם על תורת ישראל ונלחם נגד המתפקרים בקרב היהודים שמחללים שבת ודוחים את ביאת המשיח. אתם מוזמנים לכתוב למען הצדיק ואני אעביר לו את המסרים שלכם, כולנו מחזקים את הצדיק יתברך שמו ונצעק בקול רם וברור: ש ב ת היום!!!!!!!!!", באחת התגובות נרשמה תמיכה במצד גבר חרדי שכתב: "אתה צדיק גדול! תרומתך לעם היהודי היא גדולה מאין שיעור, על מלחמתך למען השבת, מקומך בגן עדן מובטח, אנחנו אוהבים אותך ונעשה כל דבר כדי לעזור לך במחאה, רק תבקש ואני מביא קבוצת אברכים שתעשה כל מה שאתה מבקש"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך