מס רכוש ועיריית אשדוד הגיעו לאמוד את הנזק מהמטח לפנות בוקר על אשדוד

עיריית אשדוד מלווה את התושבים מול מס רכוש במטרה לסייע ככל שניתן. במהלך הסיור עזרו גם לזוג קשישים שפנו בבקש לעזרה בניקוי שברי הזכוכית והתריסים שנהרסו להם.
אנשי מס רכוש והעירייה. צילומים: עיריית אשדוד

היום, שבת,  בשעה 10 בבוקר, הגיעו אנשי מס רכוש מלווים בעובדי עיריית אשדוד לסיור ראשוני בשתי הזירות בהן נפגע רכוש, במטרה לאמוד את את הנזקים שנגרמו כתוצאה מנפילת הטיל לפנות בוקר באשדוד. עיריית אשדוד מלווה את התושבים מול מס רכוש במטרה לסייע ככל שניתן.

המטה המשימתי של עריית אשדוד, מקצר באופן משמעותי את זמן הטיפול ההליך. המטה המשימתי שהוקם אתמול בשתיי הזירות ריכז כבר את פניות התושבים  והעביר אותם מיד למס רכוש שממשיך את ההליך בהתאם למדיניותו. עיריית אשדוד מלווה את הטיפול עם אנשי מס רכוש, עד אשר התושבים מקבלים את כלל התשובות .מחר, ראשון, יגיעו השמאים של מס רכוש וגם שם צוותי העירייה ילוו אותם.

"חיזוק החוסן ההרגשה שהם לא לבד מסייעת לתושבים לעבור את ההלם שחלקם שרויים בו לאחר נפילת הטיל, ואת השאלה מה עושים עכשיו, מי יעזור לנו ועוד. את אותו השאלות אנחנו פותרים להם", מציין שלמה רוטנברג, ראש מנהל תפעול בעיריית אשדוד.

מסייעים לזוג הקשישים.

אחד  מהמקרים היה של זוג מבוגרים שביקשו סיוע בפינוי זכוכיות ותריסים בביתו בגלל הירי לפנות בוקר. הבעל לאחר התקף לב. יעקב פלאצי , מנהל האגף לאיכות הסביבה בעיריית אשדוד, שבחירום משמש כמנהל ליווי תושבים מול מס רכוש שביתם נפגע, קיים הבוקר סיור עם מס רכוש ברחוב והזוג המבוגר פנה אליו לסיוע. כעבור שעה צוות של עיריית אשדוד ביחד עם חיילי פיקוד העורף נכנסו לביתם של הזוג והחלו לנקות את שברי הזכוכית בביתם של הזוג ולעזור בכל שיצטרכו.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך