קבוצות האוהדים פתחו את האימונים

שתי קבוצות אוהדים שיחלו את דרכן בליגה ג' בעונה הבאה פתחו השבוע את האימונים, עם שמות מהעבר על הדשא, קבוצה שלישית תפתח את האימונים ב-1/8
צילום: אריק ג'ורנו

שתי קבוצות חדשות פתחו את אימוניהן בזו אחר זו במגרש האימונים ברובע ב', יום אחר יום. ראשונים היו אלה "אגודת כדורגל דולפיני אשדוד", המייצגים את אוהדי עירוני אשדוד של פעם, שפתחו את האימונים ביום ראשון. הקבוצה מובלת מקצועית על ידי המאמן פיני עייש, והסגל בנוי ברובו על שחקנים אשדודים די אלמוניים.

למחרת, ביום שני, עלו על הדשא כדורגלני "האדומים של אשדוד 1957", המייצגים את אוהדי הפועל אשדוד של פעם, וזוכים לתמיכת רוב האוהדים האדומים. את הקבוצה מאמן שחקן העבר מוריס ז'אנו. בין השחקנים שעלו לאימון ניתן היה למצוא את החלוצים דודו ביטון וחנן פדידה, המגן אמיר אלקריף והשוער יניב בן ישי.

בעוד שבוע יפתחו את האימונים שחקני הפועל בני אשדוד (של יעקב שטרית), וישלימו בכך 3 קבוצות חדשות שיתחילו את צעדיהן בליגה ג' בעונה הבאה. בשל ריבוי הקבוצות הפתאומי במחוז הדרום, עדיין לא ידוע כיצד ישובצו הקבוצות, והאם ישחקו באותו מחוז או שמא יפוצלו למחוזות שונים. כזכור, רק קבוצה אחת עולה מכל מחוז, ופיצול שכזה, אם יהיה, אמנם ימנע משחקי דרבי אך יאפשר תאורטית לכל הקבוצות לחלום על עלייה לליגה ב'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך