ברחה מהטילים ועברה עם ילדיה נסיון לינ'ץ. 2 בדואים הצילו את חייה

א מאשדוד רק רצתה לברוח מהטילים לערד, היא לא דמיינה שהיא ומשפחתה יקלעו לנסיון לינ'ץ אכזרי של בדואים. "ראינונאת המוות בעיניים"
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תושבת אשדוד ברחה שלשום מהרקטות לערד עם בעלה ובנותיה (5, 3 ושנה וחצי), ועברה ניסיון לינץ' בכביש 31. דקות לפני שהמשטרה חסמה את הכביש היא ובעלה עברו. "עברנו לתופת. נכנסנו ללב המהומות". היא סיפרה "מדורות על הכביש, כשראו שאנחנו יהודים רגמו אותנו באבנים, בעלי לחץ על הגז אבל הרכב קירטע ופרפר. התקשרנו למשטרה ואמרו שהניידת בדרך אבל היא לא הגיעה.

שני בדואים עצרו להם ואמרו למשפחה לבוא איתם, כי המשטרה לא תגיע. "עלינו על הרכב והם החביאו אותנו, אחד מהם נשאר מאחור. הוא אמר לי אם יראו אתכם ישחטו אתכם, תתכופפי תתכופפי. הוא נסע כמו מטורף. 3 ק"מ מהמקום הזה קלטנו שהיו משטרות.. שחסמו את הדרך מערד לבאר שבע. תהיתי למה אחד לא יכול היה לבוא לקחת אותנו. זה היה כואב לגלות את זה".

מי שהציל את המשפחה אמר: "הם יצאו בנס. בזכות אלוהים. שנינו, יהודים וערבים, חיים פה. לא יצאתי מהבית מאז הבלגן ובמקרה מצאתי אותם. מה שקורה זה באשמת ראש הממשלה. זה חייב להירגע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך