מכבי אשדוד לאיגוד: "אם לא יהיה ניתן לסיים את העונה, שתי הראשונות צריכות לעלות"

היו"ר ארמונד אסולין שלח מכתב ליו"ר האיגוד. בין היתר כתב: "באם לא ניתן לסיים את העונה עד לתאריך המתוכנן דהיינו, 31/5/21 עקב המצב הביטחוני יש לישם את ההחלטה כי 2 הראשונות בטבלה יעלו אוטומטית".
צילום: @אלעד עילאי

במכבי אשדוד חוששים כי שוב לא תסתיים העונה בליגה בכדורסל כפי שהיה בעונה שעברה בגלל הקורונה, הפעם בגלל המצב הביטחוני. יו"ר אשדוד, ארמונד אסולין שלח מכתב ליו"ר האיגוד עמירם הלוי בו הוא דורש כי אם הליגה הלאומית לא תגיע לסיומה בזמן שנקבע, יעלו שתי הראשונות – שאחת מהן היא מכבי אשדוד.

אסולין כתב במכתב:

  1. לאור הסלמת המצב הביטחוני שהחל ב-10/5/2021 והירי המסיבי של טילים מרצועת עזה הופסקה לפי שעה פעילות הכדור-סל לקבוצות הנמצאות בטווח 40 ק"מ.
  2. כתוצאה מכך השתבשה לחלוטין הפעילות השוטפת של מועדון מכבי אשדוד לרבות קיום אימונים סדירים לקראת המשחק השלישי והקובע של רבע הגמר מול עפולה (התוצאה היא 1:1)
  3. פועל יוצא מדאיג מהמצב הביטחוני המתוח הינו המצב הנפשי של השחקנים הזרים והמתאזרחים שאינם מורגלים במצבים כגון זה ומפלס החרדה שלהם גבוה מה שפוגם בכשירות הגופנית והמנטלית של השחקנים.
  4. לאור המצב הביטחוני בטווח ה-40 ק"מ ומעבר לכך נדחה המשחק מיום שלישי 11/3/21, ליום שישי 14/5/21. לא ידוע בשלב זה האם המשחק יתקיים במועדו החדש או ידחה שוב, בכל מקרה הוא יתקיים באולם הביתי של הקבוצה באשדוד.  
  5. לפי המתווה שנקבע בתחילת העונה הוחלט כי יהיו 2 סיבובים מלאים ובסיומם יקבעו הקבוצות שישחקו בפליאוף העליון ותחתון בשיטה של הטוב מ -3 בשלב רבע גמר, הטוב מ-5 בחצי גמר ומשחק אחד בגמר. כמו כן נקבע כי סיום העונה יהיה ב-31/5/2021. אנו עומדים על כך שהמתווה לא ישתנה מכל סיבה שהיא ויקוים כלשונו
  6. באם לא ניתן לסיים את העונה עד לתאריך המתוכנן דהיינו, 31/5/21 עקב המצב הביטחוני יש לישם את ההחלטה כי 2 הראשונות בטבלה כפי שנקבעו על פי הניקוד הכולל יעלו אוטומטית לליגת על ו-3 האחרונות ירדו ליגה לפי התקדים שבוצע בעונת 2019/20.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך