יום כיף בכדור פורח – לחוויה בלתי נשכחת

למרות שנראה שהשגרה המבורכת חוזרת אלינו בצעדי ענק, מתחשק לכם לעשות משהו ממש מיוחד בשבת הקרובה; נראה שאפילו שנה שלמה בבית לא באמת גרמה לכם להתגעגע למסלולי הטיול בחום הכבד, לעוד יום בפארק השעשועים או בספארי. יום כיף בכדור פורח הוא כנראה אופציה שלא יצא לכם לשקול מעולם; אולי כי לא ידעתם שזה אפשרי, אולי לא חשבתם שזה מתאים לילדים, אולי יש לכם פחד גבהים? לא משנה מה הסיבה, ברור לנו שברגע שתתחילו – אין מצב שלא תתמכרו.

יום כיף בכדור פורח – סיבה לכל מסיבה

בין אם מדובר בחוויה שהיא חלק מטיול של כמה ימים או פשוט יום כיף בכדור פורח מדובר באירוע המהווה סיבה למסיבה בפני עצמו. הרי כמה פעמים יצא לכם לעמוד בתוך סל ולצוף בשמיים, בלי חלונות שיפרידו ביניכם ובין האוויר הצח? כך, הכדור הפורח הוא רעיון לפעילות מופלאה בכל אירוע:

  • לחגוג את הביחד באווירה רומנטית – מחפש דרך מקורית להציע לה? חוגגים עשור של נישואין ומתחשק לכם להיות ממש מקוריים? יש משהו ממכר בנוף הנפרש לפניכם ובשקיעה שלפניכם, שיהפוך את האווירה לרומנטית במיוחד!
  • ימי הולדת – בשנה שעברה יצאתם למסעדה, ואז למועדון, ולפני כן אפילו שרתם קריוקי ביחד בחצר. לא הגיע הזמן למשהו חדש ומרגש שישאיר את הבסטי שלכם מופתעים לעוד הרבה זמן? קחו אותם ליום כיף על כדור פורח וקנחו בארוחה טובה בקרבת מקום. זו תהיה חוויה שהם לא ישכחו לכם לעולם.
  • ימי גיבוש – דווקא עכשיו כשחוזרים לעבוד ביחד במשרד, הגיע הזמן להוציא את כל החבר'ה מהעבודה ליום כיף ולהחזיר את הגיבוש ועבודת הצוות לסדר היום יומי. אם מתחשק לכם ממש להשקיע, הטיסה יכולה להיות חלק מיום ארוך שייפתח או יסתיים בטיסה, שתהווה סיפתח מצוין או סיומת מרגשת במיוחד ליום העמוס.
  • חוויה לכל המשפחה – כמה כבר אפשר לנסוע לספארי או למימדיון? זה הזמן לקחת את הילדים לחוויה של פעם בחיים; יום כיף בכדור פורח שבמהלכו לא רק ייהנו מטיסה בשמי הארץ, אלא גם ילמדו כיצד מנפחים את הכדור וכיצד מוציאים ממנו את האוויר בתום הטיסה, איך מקפלים אותו ומהם התהליכים שגורמים לו לעוף באוויר.

 

הקיץ מתקרב וזו ההזדמנות שלכם לסגור פעילות מהנה ובלתי נשכחת
חודש מאי כבר כאן והמעלות הולכות ומטפסות, וממש בקרוב יתחיל הקיץ באופן רשמי. אתם חייבים להתכונן אליו עם תכניות מהנות במיוחד שיפצו על השנה האחרונה בה כולנו היינו סגורים בין 4 קירות. יום כיף בכדור פורח הוא כנראה אחת החוויות הבלתי נשכחות והמרגשות ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם – רק דמיינו את עצמכם עושים את הדבר הכי קרוב ללעוף שעשיתם אי פעם; יותר מלשבת במטוס, יותר מלעמוד בתצפית על הר גבוה. אז למה אתם מחכים?!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך