קינגסטון מדפים – אספקת מדפי מחסן לעסקים ופרטיים

סביבה נקייה, מאווררת ופתוחה, הרבה יותר נעימה לעין מאשר עומס ובלגן, הגורמים לנו לכאב ראש ולעיתים אף להרגשה כי החלל בו אנו נמצאים קטן יותר מכפי שהוא באמת. השקעה מוקדמת בפתרונות אחסון יעילים, כפי שאנו בקינגסטון מדפים מציעים, יכולה לתרום לאווירה הרצויה, הן בעסק והן בבית הפרטי שלכם, ולכן ריכזנו כמה טיפים בנושא

מדפים – ניצול מקום מקסימאלי

מחסן סחורה מכיל מאות ואף אלפי פריטים שונים ומגוונים, בין אם מדובר במחסן מסחרי גדול או במחסן מסחרי של חנות קטנה. באמצעות סידור לא נכון של הסחורה במחסן, אנו עלולים לבזבז זמן יקר בשעות חיפוש מיותרות אחרי פריטים שנמצאים מול עינינו ואף לגרום נזק לסחורה באמצעות אחסון לקוי.

מדפים למחסן הם פיתרון יעיל ושימושי לאחסון החפצים בסדר מסוים על פי בחירתנו, כך שבעת הצורך, נוכל למצוא את הפריט ביתר קלות ולא פחות חושב מכך, בנגישות מקסימאלית. בעת בחירת מדפים לעסק, חשוב לאפיין מראש את אופי הסחורה המיועדת להימצא במחסן, שכן לכל חברה או בית עסק, צורכי אחסון ייחודיים עבורם.

בחירת מדפי מחסן

תפקידם של מדפי מחסן לשמור על אחסון יעיל ושמירה על מלאי הסחורה. לפיכך, חשוב לשים לב לצרכים האינדיבידואליים של המחסן הייעודי כשאנו ניגשים לבחור מדפים מתאימים. בבחירת מדפים למחסן גדול, ייתכן ונצטרך מדפי מחסן חזקים – מדפי ברזל למחסן או מדפי מתכת, המסוגלים לשאת משקל של סחורה כבדה. בנוסף, מדפי מתכת מודולרים, יכולים לספק פתרון יעיל לנגישות מסודרת וזמינה לכל חלקי המדף.

בחירת מדפים למחסן ביתי

הקישור הראשוני שעולה לנו לראש כשאנו מחברים את המילה מחסן עם בית, הוא בלגן ואחסון כל החפצים שאין לנו בהם שימוש יומיומי בערבוביה מוחלטת. אך המצב אינו מוכרח להיות כך. באמצעות פתרונות אחסון ובחירת מדפים מתאימה נוכל ליצור סדר במחסן ולייעל את התנהלותנו.

מדפי מתכת לאחסון, היכולים לשאת משקלים קלים עד כבדים, יכולים להיות פיתרון מושלם למחסן, כאשר ניתן להשתמש גם במדפים מודולרים, המאפשרים הרכבה ופירוק מחדש באופן קל לשימוש והתאמה אישית לגודל ומיקום המחסן הביתי שלכם.

מדפים לחנויות

אם עד עכשיו עסקנו במחסנים תעשייתיים או ביתיים, שאינם מהווים את הפרונט של בעל העסק ו/או הבית, הרי שבחנות המצב שונה לגמרי. החנות היא הפנים של העסק שלכם והמטרה הראשית שלכם היא שהסחורה תיראה בצורה הכי אופטימלית, נגישה ומושכת את העין.

בכדי לשמור על מטרות אלו ולגרום לחנות להיות מזמינה ונוחה, חשוב להתאים את המדפים הנבחרים לאופי וסגנון החנות. כשאנו ניגשים לבחור מדפים לתצוגה אנחנו צריכים שהמדפים ייראו אסתטיים מצד אחד ולשמור על נגישות מקסימאלית מצד שני.

בקינגסטון מדפים תוכלו למצוא שלל פתרונות מידוף פונקציונאליים, איכותיים ואף מעוצבים על פי בקשתכם ואופי העסק המדובר, תוך ניצול אופטימלי של שטח האחסון, באופן שיעזור לכם להתייעל בצורה מקסימלית.

בקרו באתר: קינגסטון טכנולוגיות בע"מ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך