נבחרת ישראל בכדוריד חופים – נציגות מכובדת לאשדוד

לאחר ההצלחה הרבה בענף הכדוריד החופים שצמח בעיר אשדוד, הטירוף מגיע לכל הארץ וביוזמה משותפת של מארגני כדוריד החופים באשדוד עם איגוד הכדוריד, נבחרת ישראל בכדוריד חופים תייצג את המדינה בטורניר בין לאומי שייערך בסוף החודש בהונגריה בהשתתפות נבחרות רבות מרחבי אירופה.

לפני 12 שנים , הגיע עופר קושמרו, יו"ר הפועל אשדוד בכדוריד עם חיידק חדש שראה במהלך ביקור באחת ממדינות אירופה, משחק כדוריד על חולות הים. רעיון שנראה קצת משוגע אך קושמרו זיהה את הפוטנציאל והספורט תפס בכל רחבי הארץ. שחקנים מכל אגודות הכדוריד בארץ מתקבצים בכל שבוע ומקיימות טורנירים על החול הלוהט של חוף הים באשדוד.

אחד המטורפים לספורט הנפלא הזה הוא ערן רום, שחקן כדוריד וותיק ששיחק בעבר באשדוד והחליט לקחת את הספורט הזה צעד קדימה ולהפוך אותו לחלק בלתי נפרד מאגודות הכדוריד בארץ. רום הוותיק החליט להרים טורניר ארצי שבועי בחוף הים באשדוד שבו משתתפים באופן קבוע כ-12 אגודות כדוריד מכל הארץ ולהפוך אותו להפינינג כדוריד של ממש. קבוצות ואגודות בכל הגילאים נוהרים לחוף הים באשדוד ולוקחים חלק בתחרויות והמשחקים. עיריית אשדוד נרתמה לעניין וסיפקה את המעטפת הנהדרת של מתקן חופים יוצא מן הכלל שתרם רבות להצלחת האירוע.

המאמץ של רום לקדם את הענף לא נגמר כאן. רום הצליח לרתום את איגוד הכדוריד וביחד עם חברי איגוד הכדוריד ובראשם יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי שהרים את הכפפה וקידם את הרעיון לפיתוח והקמה של נבחרת כדוריד חופים שתייצג את ישראל בתחרויות בין לאומיות.
מאחר ואשדוד נחשבת כחלוצה בענף כדוריד החופים, הנציגות האשדודית גדולה ומכובדת. שחקני הקבוצה הבוגרת בליגת העל, האחים ישראל ויוסי ביטרמן, דביר ירדן, שחקן הפועל אשדוד ארצית , חגי סטריק, שוער ומאמן באגודה ייצגו את אשדוד ויהוו חלק מאוד משמעותי בנבחרת המתהווה. פרט לשחקנים האשדודים, מדובר בנציגות של שחקנים ממועדוני הפועל ראשל"צ, עירוני רחובות והפועל ת"א.

אין ספק שזו הצלחה מאוד גדולה של כל הגורמים בדבר, מאגודת הפועל אשדוד בראשות קושמרו שהחדיר את החיידק לכל אנשי הכדוריד בארץ ועכשיו קוטף את הפירות, ועד לאגודות השונות בארץ שתרמו להצלחת הענף בכך שהחדירו לשחקניהם שיש ספורט אחר וחדש, לצאת מהמזגן באולם ולחוות את אוויר הים ביחד עם ספורט אטרקטיבי ומרהיב ביופיו. כאמור בשבוע הבא, הנבחרת תטוס לתחרות הבינלאומית בעיר סלגוטרחאן שבהונגריה (שידורים בלייב מהתחרות יהיה ניתן לראות באתר האינטרנט של המארגנים). עד אז הנבחרת תקיים את הכנתה האחרונה לטורניר בהפנינג כדוריד אחרון לעונה בחוף אשדוד.

ערם רום הנרגש סיפר על התהליך:
"השמועה על הצלחתו של הטורניר הראשון, פתחה למעשה דלת אצל מקבלי ההחלטות באיגוד לבדוק בצורה ממשית את הקמתה של נבחרת ישראל בכדוריד חופים. כנראה שראו שאני לא המשוגע היחיד לדבר ואכן יש פוטנציאל לבניה של נבחרת", "מאז שהתקבלה ההחלטה גובשה נבחרת המתאמנת פעמיים בשבוע. אני חושב שיש לנו נבחרת טובה מאוד, למרות שקשה כרגע להעריך את הסיכויים שלנו מול הקבוצות האחרות מרוסיה, ספרד, הונגריה. המטרה הראשונה והעיקרית של הנבחרת היא דריסת רגל של ישראל בענף הכדוריד חופים הבינלאומי וזה מבחינת כולנו תחילת הדרך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך