ראש העיר בהנחיות חדשות בעקבות הלחימה וירי הטילים

"היום נורה מטח טילים אינטנסיבי על אשדוד. אחד מהם נפל באזור בנוי וגרם לפגיעות גוף ונזקים ובמספר זירות נוספות נפלו רסיסים גדולים מאוד" כך פתח ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את הערכת המצב הערב וציין את "מערכות העיר אשר נכנסו לזירה יחד עם כוחות הצבא, המשטרה כב"ה והסיוע הרפואי, ונתנו מענה מיידי ומיטבי לתושבים". ראש העיר הודה להם על התגובה המיידית ושלח איחולי החלמה לפצועים.

סיכום הערכת המצב: על פי הנחיות פיקוד העורף, אין שינוי בהנחיות למחר. כל מערכת החינוך הפורמלי והלא פורמלי – סגורים. השוק העירוני לא יפעל. עבודה מותרת רק במקומות שיש בהם מיגון. כל המידע נמצא באתר העירוני ובמוקד 106.

ראש העיר הדגיש כי אירוע הירי היום הוכיח שוב את החשיבות בשמירה על הנחיות פיקוד העורף. כיפת ברזל עושה אומנם עבודה מצוינת, אך אינה מעניקה הגנה מוחלטת ויכולות לקרות תקלות. לכן, הציבור מתבקש – אנא, שימרו על עירנות מלאה והקפידו על כללי ההתנהגות:

1. אין לצאת מהבית שלא לצורך חיוני.
2. בהישמע אזעקה יש להיכנס למרחב מוגן תוך 45 שניות ולהישאר שם 10 דק'.
3. לא לצאת מהממ"ד לפני הזמן.
4. אם אין ממ"ד בבית יש לצאת לחדר המדרגות ולרדת קומה אחת מהקומה העליונה ביותר ולא בקומת הכניסה לבניין.
5. אם אתם ברחוב, יש לתפוס מחסה, לשכב באופן מלא ולהגן על הראש עם הידיים.
6. בכל מקרה, חל איסור מוחלט על הגעה לזירת אירוע. זה מסוכן עבורכם ומונע מכוחות ההצלה לעשות את עבודתם החיונית.

ד"ר לסרי סיים ואמר "היום העידה בפניי אישה שחייה ניצלו בזכות כך שמיהרה להיכנס לממ"ד ולשהות שם 10 דקות. רסיסים פגעו במקום שבו שהתה. כמו כן, הטיפול בזירת האירוע היום היה מצויין משום שרק אנשי המקצוע פעלו בה ללא הפרעה. הוכח שאלו הנחיות מצילות חיים! ועל כולנו לאמץ אותם במלואם". אשדוד חזקה ומאוחדת. הקפידו לפעול לפי ההנחיות ושמרו על עצמכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך